掃呢頁CODE去手機

2017年9月11日 星期一

Ready產後復出 吳若希唔捨得囡囡 __,吳若希,

依家都仲可以早一個鐘起身同囡囡玩,遲吓忙啲可能仲少時間啵。榮升人母後初次出席音樂頒獎禮攞獎的吳若希(Jinny),於《IFPI香港唱片銷量大獎2016 ...


依家都仲可以早一個鐘起身同囡囡玩,遲吓忙啲可能仲少時間啵。


榮升人母後初次出席音樂頒獎禮攞獎的吳若希(Jinny),於《IFPI香港唱片銷量大獎2016》憑《眼淚的秘密》唱片奪得「十大銷量廣東唱片」,提到因她的音樂作品暫時停產,所以亦可能是今年音樂上最後的一個獎?Jinny即謂:「唔係,會keep住工作,今個星期五就會錄新歌,趕得切喺今年出歌。」講到出歌便要宣傳,老闆可有叫她暫時不要再生BB?她笑言:「公司又冇咁嘅規限,而且我都唔會咁快再生,醫生都叫唔好咁快,我係ready好產後復出。」問到專注工作會否不捨得家中的寶貝女?Jinny稱:「會呀!所以臨出去工作前,會早一個鐘起身同個女玩,佢依家4個月大,識自己轉身。」

隨時榮升馬主

提到她和男友Alex在馬場有份拉頭馬一事,Jinny稱:「贏咗五位數字,其實都唔關我事㗎,我都係沾一沾朋友啲旺氣。」男友Alex可打算當馬主?Jinny反而透露自己有機會榮升馬主:「希望之後有消息公布我對馬都有興趣,但就唔熟,都要交畀專業人士去搞。」原來Jinny與幾名圈外太太在年初時成立了一個慈善機構名為「愛馬女士協會」,現正申請抽馬:「呢個會有7個人創辦,我就係呢個會嘅總理,都要夾錢,都係做善事,11月會同澳門一間孤兒院搞活動,自己親自統籌,所以都有啲緊張。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!