掃呢頁CODE去手機

2017年9月25日 星期一

梁家仁讚馬清儀:冇架子好Nice __,

梁家仁慨嘆馬清儀離世,大讚昔日拍檔冇架子、好Nice:「佢永冇遲到早退…」獲選首屆健美小姐的馬清儀在奪冠後隨即簽約無綫擔任演員,她多數飾演貴婦角色,曾 ...


梁家仁慨嘆馬清儀離世,大讚昔日拍檔冇架子、好Nice:「佢永冇遲到早退…」


獲選首屆健美小姐的馬清儀在奪冠後隨即簽約無綫擔任演員,她多數飾演貴婦角色,曾經參與過演出的劇集包括周星馳、劉青雲主演的《孖仔孖心肝》、《天龍八部》、《巨人》、《笑看風雲》、《難兄難弟》、《天地男兒》、《鑑證實錄》以及《刑事偵緝檔案III》等,部部都係重頭劇。

與馬清儀在《孖仔孖心肝》中有不少對手戲的梁家仁,對於昔日拍檔離世深感慨嘆,他謂:「我哋呢啲年紀,身邊嘅朋友一路一路少,真係要珍惜身體同埋做自己開心嘅嘢,聽到呢個消息覺得好婉惜,當年同佢合作,雖然佢好有錢,但一啲有錢人嘅架子都冇,永冇遲到早退,又Nice,真係一個好好嘅人。」他祝願好朋友在天國活得更開心。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!