掃呢頁CODE去手機

2017年9月23日 星期六

【獨家】前主播余浩宗變大隻仔 似吳岱融Mix余文樂 __,大隻仔,吳岱融,余浩宗,余文樂,溫家偉,

現年31歲嘅余浩宗(Cyrus),本來係無綫24小時新聞台男主播,每日四平八穩坐喺主播枱報新聞,直至去年10月24日,Cyrus報道新聞期間,忽然眼紅 ...


現年31歲嘅余浩宗(Cyrus),本來係無綫24小時新聞台男主播,每日四平八穩坐喺主播枱報新聞,直至去年10月24日,Cyrus報道新聞期間,忽然眼紅紅,結果被勒令即時執包袱走人,連同觀眾講bye bye嘅機會都冇,大台後來收番決定,話炒又唔炒,只係叫Cyrus唔駛返工,等一個月辭職通知期過咗先俾佢回復自由身。(新聞連結: http://bit.ly/2fij2AQ )

喺電視螢幕上消失一年,不時都會喺社交網貼相同外界保持接觸嘅Cyrus,o依家喺一間國際公司任職人事顧問,而佢亦已經由昔日奀奀瘦瘦,成功變身成為「肌」佬,一排排「朱古力」現晒形,同着住西裝坐喺冷氣房嘅主擋look,真係判若兩人,而且佢仲多咗個朵叫「嫩版吳岱融」o添!

曾經喺facebook鬧爆CCTVB嘅Cyrus,講到o依家嘅生活係咪以前開心好多,佢嘅怨氣似乎已經完全消退,仲好圓滑咁話:「應該係話自由好多!我o依家生活好簡單,好似一般打工仔咁囉,會睇吓有咩假期可以請少少放多多咁囉,同以前啱啱相反,以前就冇節日可言,大多都要返工。」佢仲話:「因為始終做主播崗位,好多嘢都唔敢喺公眾場合做,可能只係同朋友飲兩杯,都會驚俾人影到!o依家開心啲,free啲,冇咁多制肘,但係其實我以前返TVB都開心嘅,只係臨尾有啲小插曲啫!」

至於忽然變成肌肉男,Cyrus話:「我以前身體好差,人好瘦,但肚腩好大,又冇運動,身邊玩開健身嘅朋友就同我講咁樣唔得,健康好重要,佢哋睇我身型都知冇運動,就係咁樣跟咗佢地做,初初都唔想,一星期做一次,後來有成績就堅持,呢一年都增咗至少10磅。」

至於「嫩版吳岱融」呢個稱號,Cyrus聽到即笑唔停:「其實我唔覺得似,但係好多人都咁講過,我仲問我似佢邊個時間?點知朋友話我似佢(吳岱融) 強姦陳凱琳嗰個樣囉!真係俾佢哋激死!」

化妝:Jeff.T.

髮型:Denny Mok

攝影:林德雄 影片:廖達燊 呢個成身肌肉嘅男子,大家有冇印象? 佢係無綫前主播余浩宗。
離開主播枱,轉職國際公司人事顧問,花多咗時間操fit,同以往形象好唔同。

上年直播期間情緒爆發,紅住淚眼報新聞。(網上截圖)
呢一年keep住更新facebook。(facebook圖片)



有人話佢似《巨輪II》嘅吳岱融。(資料圖片) (資料圖片) 其實面形連埋啲鬍鬚,都幾似余文樂。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!