掃呢頁CODE去手機

2017年9月3日 星期日

fb Live《She Bangs》粉絲Encore 孔慶翔再失婚第三春叫糊 __,

fbLive《SheBangs》粉絲Encore孔慶翔再失婚 第三春叫糊娛樂要聞【美國《蘋果日報》專訪】美籍港人孔慶翔(WilliamHung)04年 ...




fb Live《She Bangs》粉絲Encore

孔慶翔再失婚 第三春叫糊

娛樂要聞








【美國《蘋果日報》專訪】美籍港人孔慶翔(William Hung)04年在美國《一夜成名》憑騎呢歌藝和舞步爆紅,昨日接受《蘋果》駐洛杉磯記者和美國《蘋果日報》facebook專頁訪問時,應粉絲要求再唱《She Bangs》。而14年與護士女友結婚的他,不但自爆去年已經離婚,更自揭是第二段失敗婚姻,他樂觀地笑說:「第三次應該最掂!」



孔慶翔於香港時間昨日在洛杉磯接受本報訪問時,不忘扭腰獻唱飲歌《She Bangs》。DV圖片

現年34歲的孔慶翔,04年在美國電視節目《一夜成名》(American Idol)中獻唱Ricky Martin名曲《She Bangs》,雖然五音不全和騎呢舞步令人慘不忍睹,但就憑他一句「I already gave my best, I have no regrets at all.(我已盡我所能,我無愧於心。)」贏盡人心,一夜成名。

久沒露面的William,於香港時間昨日在洛杉磯接受美國《蘋果》駐洛杉磯記者張紫茵專訪和facebook直播訪問時,再次扭腰演繹《She Bangs》,更應粉絲要求唱了兩次,之後大談近況。他現時在洛杉磯縣衞生部門工作,原來今年開始了新事業,擔任演講師以自身經驗鼓勵幫人「找尋內心勇氣」及「從卑微走到顯赫」,並偶爾出騷唱歌。





13年前孔慶翔在《一夜成名》唱《She Bangs》,憑五音不全加騎呢舞出位。資料圖片



孔慶翔2014年再婚,老婆為護士,但去年離婚收場。資料圖片



孔慶翔今年開始兼職做演講師,借自己經歷鼓勵他人。互聯網圖片

唔知點解成功

不過,William感情生活卻未及事業如意,三年前跟護士Jian Teng在加州結婚的他,原來去年已經離婚,而且更是第二次婚姻失敗,他說:「上年啱啱離咗婚,維持咗兩年半,我哋喺自願下分手,畀大家去搵適合嘅人,我唔介意,第三次應該最掂!」他續說:「我第一段婚姻只係維持咗十個月,再婚都只係維持咗兩年半就完結,可能我哋識咗六個月就結婚(第二段婚姻),大家都冇了解清楚,經過今次之後,我明白要付出所有嘢,時時為着對方、遷就對方。」目前可有結交新女友?他說:「𠵱家睇中幾個,但唔知得唔得。」

回想當日參加比賽,William坦言當初試音只是玩樂性質,沒想過竟會一夜成名:「其實我係冇期望,因為當時Simon話我唔得,Randy、Paula叫我返屋企,諗住就咁玩完喇。好奇怪就係,當播完我個試音之後,就突然間一炮而紅,有150個電郵唔知邊度嚟,邀請我去表演、訪問,到



孔慶翔自爆經歷了兩段失敗婚姻,深信第三段會成功。DV圖片



fb live期間,有fans上前邀孔慶翔合照。互聯網圖片

非刻意做丑角

不少人覺得William成名是因為五音不全和舞步騎呢而成為大眾笑柄,William揚言不是專登去做丑角,對於經常被人嘲笑已經「睇開咗」,他樂觀地說:「有啲嘢做咗,出咗街,改變唔到,就惟有接受事實囉!人生可以睇好睇唔好,如果我睇唔開,做人咪好冇樂趣。」有網民問他會否再唱歌時,William說:「有人邀請我嘅話,啱咪唱囉,做人嘅嘢係把握機會。」

採訪:《蘋果》駐洛杉磯記者張紫茵




鍾意就快D Share啦!