掃呢頁CODE去手機

2017年9月3日 星期日

籲Celine勿放棄夢想 __,Celine,

籲Celine勿放棄夢想娛樂要聞孔慶翔13年前在《一夜成名》爆紅,問他對於9歲香港小巨肺譚芷昀(Celine)殺入美國《全美一叮》(America's ...




籲Celine勿放棄夢想

娛樂要聞








孔慶翔13年前在《一夜成名》爆紅,問他對於9歲香港小巨肺譚芷昀(Celine)殺入美國《全美一叮》(America's Got Talent)準決賽又有何睇法?他說:「佢好有天份同勇氣去試,希望佢盡力而為,成功梗係好,失敗都唔可以放棄自己嘅夢想。」

Celine妹妹年紀小小便要承受各方壓力,對此William說:「最緊要你個心想唔想去做嗰件事,定係你家長逼你去做?本身你係咪真係鍾意?呢樣嘢都係需要考慮。」問將來會否再參加歌唱比賽,他說:「如果請我做嘉賓,評判或者表演會做,但參賽嘅話就唔係太適合。」

採訪:《蘋果》駐洛杉磯記者張紫茵





Celine妹妹跟爸爸赴美參賽,孔慶翔認為最緊要是她的意願。資料圖片




鍾意就快D Share啦!