掃呢頁CODE去手機

2017年9月16日 星期六

蕭正楠經歷男人之苦 :吊威吔唔好受 __,正楠,蕭正楠,

蕭正楠吊威吔拍戲時出過意外,令佢猶有餘悸。朱晨麗今次為力臻完美,僅纏幼威吔下「踩鋼線」危企12樓,絕對搵命搏!早前拍攝《超時空男臣》吊威吔意外受傷的蕭 ...


蕭正楠吊威吔拍戲時出過意外,令佢猶有餘悸。


朱晨麗今次為力臻完美,僅纏幼威吔下「踩鋼線」危企12樓,絕對搵命搏!早前拍攝《超時空男臣》吊威吔意外受傷的蕭正楠,聞得朱朱「玩命」亦顯得緊張,他接受東網訪問說:「佢冇嘢吖嘛?講真安全措施做到點足都好,有時意外就係意外,真係要小心啲。吊威吔一定唔會舒服,尤其男性吊起嚟好貼近重要器宫嘛,唔使拍嘅時候就盡量拆咗佢休息吓,咁梗係希望『佢』安安全全!」

曾擔任武術指導的李家鼎則表示要視乎現場環境才決定如何拍攝:「梗係安全第一危企一定用威吔保護演員,而演員本身亦唔可以畏高,去到現場都要睇導演同武指嘅決定。」而經驗老到的羅禮賢則指威吔雖幼但已足夠:「嗰啲係6mm、俗稱威吔繩,其實好安全,可以承受1噸重,我會先做重力測試再採用。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!