掃呢頁CODE去手機

2017年9月20日 星期三

曹永廉入院做手術 黃智賢:變性呀? __,黃智賢,曹永廉,

曹永廉今早在微博表示自己入院做了小手術。藝人曹永廉自從16年奪得無綫台慶頒獎禮的「最佳男配角」後,就工作不斷,先係拍攝《超時空男臣》跟住就拍《大帥哥》 ...


曹永廉今早在微博表示自己入院做了小手術。


藝人曹永廉自從16年奪得無綫台慶頒獎禮的「最佳男配角」後,就工作不斷,先係拍攝《超時空男臣》跟住就拍《大帥哥》,又要主持節目《流行經典50年》忙到咁,難怪捱出病喇!今早阿廉就喺微博上載咗兩張喺醫院嘅相,一張喺佢瞓喺病床,另一張就影住自己嘅手插住靜脈注射,然後佢留言話:「剛做完一個小手術,一切正常,休息兩天繼續工作。」好友陳法蓉及網友等紛紛送上問候,不過最搞笑都係黃智賢嘅「關心」,佢留言話:「甚麼手術呀?隆胸?抽脂?增高?定變性呀?非常擔心你!保重身體呀!」

東網搵到曹永廉接受訪問,佢終於肯透露病情,他說:「腳上有幾粒啫喱瘤,因勞損喺筋腱生出嚟!因為有兩粒較大粒,有啲痛同會引致腳痹,所以做個小手術割咗佢!冇大問題,因為都接咗好多活動,又要為節目錄影,之後好快會復工!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!