掃呢頁CODE去手機

2017年9月17日 星期日

阮嘉敏谷胸晒線行騷 自爆擇偶癖好 __,阮嘉敏,

阮嘉敏繼上年參選港姐後首次行騷,都幾有睇頭!藝人阮嘉敏(Mandy)出席婚紗時裝騷,身穿性感DeepV婚紗非常吸睛,亦繼上年參選港姐後首次行騷。換上多 ...


阮嘉敏繼上年參選港姐後首次行騷,都幾有睇頭!


藝人阮嘉敏(Mandy)出席婚紗時裝騷,身穿性感Deep V婚紗非常吸睛,亦繼上年參選港姐後首次行騷。換上多套婚紗的她,谷胸大晒事業線,問再次登台準備了多久,她說:「其實條條裙有啲窄,都唔係好敢食嘢,最大準備係節食。(冇做運動?)都有,我由細到大都有做Gym,但我比較懶,我覺得節食係最快方法。」

Mandy在行騷期間睇落明顯有點緊張,她解釋:「係呀條裙又窄又長,好驚仆倒,所以行得比較慢。」又不怕與外籍模特兒比較身形輸蝕:「大家有各自唔同嘅靚,表達唔同嘅嘢,我覺得都可以呀。同埋其他Model都好照顧我,我最後一個出場都會幫我整裙。」問到會否被環境影響想結婚,她說:「每個女仔都想,但想都未必即刻有伴侶結婚,我冇拖拍都想先寄情工作。(有咩擇偶條件?)我有啲癖好,比較鍾意着恤衫同大眼男仔。都唔難呀,歡迎有齊條件嚟追求我。」

此外,她透露將會首次入劇組拍劇,十月頭開始試造型:「做開主持好少機會拍劇,可以都係客串吓。(今次擔正?)唔係,只係一個有造型嘅角色 ,都好多謝監製幫我度期,因為都好難。(想做咩角色?)都冇所謂!始終冇拍過劇一定好想試。我嚟緊嘅幾期待。拍劇角色係比較男仔頭,都可以試唔同嘢,試吓唔同自己幾好,我覺得應該幾開心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!