掃呢頁CODE去手機

2017年9月5日 星期二

全城轟造馬揚言憑良心 嘟姐兩票選港姐孭黑鑊 __,港姐,

全城轟造馬 揚言憑良心嘟姐兩票選港姐 孭黑鑊娛樂要聞鄭裕玲(嘟姐)前晚擔任港姐評判,被無綫安排她以決定性一票選出港姐冠軍,結果嘟姐選出被指樣貌和表現欠 ...




全城轟造馬 揚言憑良心

嘟姐兩票選港姐 孭黑鑊

娛樂要聞








鄭裕玲(嘟姐)前晚擔任港姐評判,被無綫安排她以決定性一票選出港姐冠軍,結果嘟姐選出被指樣貌和表現欠佳的5號雷莊𠒇摘后冠,被網民鬧爆是一人選舉。慘成箭靶孭鑊的嘟姐昨強調是憑良心投票,認為雷莊𠒇表現很好:「我檢討過我有冇做錯㗎?調轉唔跟自己心唔選5號都會俾人話。」出爐港姐冠軍雷莊



【出爐港姐】

23歲的雷莊𠒇前晚在一片爭議聲中奪得港姐后冠。

新一屆港姐前晚誕生,23歲雷莊𠒇奪得冠軍,亞軍和季軍分別為何依婷和黃瑋琦。今年港姐放棄過往三年由觀眾一人一票選出港姐三甲,改由鄭裕玲、苗僑偉、宣萱及草蜢等10位評判投票,其中擔任「校長」的嘟姐更有另外決定性一票話事權。當何依婷和雷莊𠒇爭冠時,本來何依婷以4:3領先雷莊𠒇(兩位佳麗的導師不能投票,故共得8票),但嘟姐指雷莊𠒇表現較佳,於是連投她兩票,造就雷莊





【扭轉乾坤】

鄭裕玲以決定性一票選雷莊𠒇為港姐冠軍,被網民狂轟。電視圖片



【落後一票】

何依婷(左)本以4票領先3票的雷莊𠒇。電視圖片

收投訴黑箱作業

然而,不少網民指雷莊𠒇似足《踩過界》的蔡思貝和電影《食神》中莫文蔚演的雞姐,由於何依婷不論表現和樣子也比雷莊𠒇優勝,因而鬧爆賽事太過兒嬉,直斥今次其實是「嘟姐選舉」和「小圈子選舉」,大鬧賽果造馬。嘟姐今次慘成箭靶,為無綫孭了黑鑊。通訊事務管理局昨日共接獲20宗有關港姐投訴,內容是賽果不公、黑箱作業、有誤導觀眾及有植入式廣告之嫌;與此同時,無綫亦接獲9個對賽果不滿意的投訴。

被指一人玩晒的嘟姐,昨日在商台節目《口水多過浪花》回應說:「我係睇整體表現,除咗才藝表演我冇睇,但我比其他人着數,之前已睇咗班女仔一輪,對佢哋有啲認識,我係憑良心,5號(雷莊𠒇)表現好好,每個範疇都OK,咁當然人人都有缺點。但絕對冇造馬,有晒會計師行喺度,好難做到。」

嘟姐揚言投決定性一票時都有一刻猶豫,更問現場觀眾意見,她說:「因為現場睇同電視睇有啲唔同,我心覺得係5號,咁現場都好多人舉5號,你哋翻睇啦,我冇數,我覺得5號幾好,咪畀5號囉!我檢討過我有冇做錯㗎?諗番調轉唔跟自己心,唔選5號都會俾人話。聽講仲有個大熱(8號伍樂怡),咁如果另一位入最後兩強嘅話,咁又唔同,但並唔係我嗰part出事,係跟公司,如果你哋鍾意其他賽制,等出年囉!」

三位出爐港姐昨日在將軍澳見傳媒,雷莊𠒇表示未有留意網民留言:「不過我知道有好多different意見啦,其實呢啲我都冇乜理,地球咁大、咁多人都please唔到嘅!網民嘅說話,我自己都覺得好笑,我知道我愛自己係最重要。咁我就唔會理㗎喇!」



對於被批評醜樣,雷莊𠒇表示不介意負評。



(左起)出爐港姐季軍黃瑋琦、冠軍雷莊𠒇、亞軍何依婷及最受歡迎佳麗張寶欣昨會見傳媒。

「冇乜需要箍牙」

另提到網民指她哨牙,雷莊𠒇笑說:「可能笑容係大啲,咁我噚日笑得好大,因為贏咗冠軍吖嘛,我覺得冇乜需要箍牙呀。」

採訪:魯吉








鍾意就快D Share啦!