掃呢頁CODE去手機

2017年9月11日 星期一

江若琳開騷晒恩愛 偶像周慧敏台上催婚 __,周慧敏,江若琳,

偶像開晒聲催婚,Oscar識做啦!歌手江若琳(Elanne)假九展舉行的《我只不過是江若琳演唱會》來到尾場,獲吳若希(Jinny)與男友Alex、王灝 ...


偶像開晒聲催婚,Oscar識做歌手江若琳(Elanne)假九展舉行的《我只不過是江若琳演唱會》來到尾場,獲吳若希(Jinny)與男友Alex、王灝 ...


偶像開晒聲催婚,Oscar識做


歌手江若琳(Elanne)假九展舉行的《我只不過是江若琳演唱會》來到尾場,獲吳若希(Jinny)與男友Alex、王灝兒(JW)與男友Tarzan、張紋嘉(Crystal)、王宗堯及何遠東等到場支持。唱到《Show You》時,着上開胸連身褲的Elanne邀請了好友鍾舒漫、Jinny及Crystal上台,一起拿着搖鼓跳舞,之後她先行落台換衫。講到她前幾年一直在不同地方工作打拚,Elanne說:「啲人成日話『劇組飯好難食,凍冰冰』,但我覺得好好食,因為你知道你有工開。」而今場Elanne再次與男友蕭潤邦(Oscar)浪漫共舞,兩人擺出ending pose後抱抱,Oscar更錫了她的額頭一啖大晒恩愛。

Encore環節,Elanne請出嘉賓周慧敏(Vivian)合唱《孤單的心痛》,她稱對方為周慧敏姐姐及女神兼抱抱。Vivian就表示很開心能分享Elanne入行十周年的快樂,又指對方識唱她每一首歌:「佢邀請我做嘉賓嘅時候,話我唱乜都得,佢全部都識。」Elanne笑說:「咁講對你唔住,但我細細個就聽你啲歌,2007年開始我每次都揀你嘅歌唱。」又大讚對方是其生命中的天使,當她有很多負面新聞及全世界都誤解她的時候,Vivian卻託司機向她打氣:「佢託個司機同我講『加油,我信你』,當全世界都指責我嘅時候,我偶像話信我,畀好大力量我,我好多謝佢!」Vivian就指兩人都是在流言中長大,但時間會證明一切,又指會繼續支持她音樂上及戲劇上的作品。期間Elanne搞笑謂要向女神Vivian抽水,又坐在櫈上做fans聽對方唱歌。Vivian獨唱完《咖啡在等一個人》後,突然向Elanne催婚:「下次你再有重要嘅日子,我可唔可以再嚟同你分享呢?啲人好想你做『生煎包王子妃』,但最緊要你幸福快樂!」她臨落台前,更對Elanne表示大家都會守護着她。完場時,觀眾仍然不願離去大叫Encore,Elanne再次出場,唱出《原來我還愛着你》為個唱劃上圓滿句號。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!