掃呢頁CODE去手機

2017年9月26日 星期二

張振朗背脊生瘤 笑笑口入院捱幾刀 __,張振朗,

祝早日康復。藝人張振朗近日喺社交網上載身在醫院病床嘅自拍,指自己剛完成手術,並向網友報平安指手術成功添,不過佢就冇講到係咩病入院,或者因咩事而要做手術 ...


祝早日康復。


藝人張振朗近日喺社交網上載身在醫院病床嘅自拍,指自己剛完成手術,並向網友報平安指手術成功添,不過佢就冇講到係咩病入院,或者因咩事而要做手術,搞到啲粉絲鬼咁擔心。

東網聯絡上張振朗,佢以微弱聲線指自己背脊生咗幾粒瘤,所以入院做手術割咗佢:「做個小手術啫,係個背脊開咗幾刀,依家都已經返咗屋企啦。其實都拖咗好耐㗎喇,因為之前忙都冇時間做手術,可能係拍劇,身體過度疲勞,所以背脊有少少問題,依家都搞掂咗喇,好簡單㗎咋個手術。(手術後有否影響生活?)笑就冇問題嘅,係瞓要打側瞓,始終傷口喺背脊。」

問到背脊生瘤有否影響工作?張振朗坦言有影響,拍攝時都會痛:「有影響㗎,拍嘢時如果撞到都會痛,所以就快快趣趣拍劇前搞掂佢,嚟緊十月我都有新劇開,都係小手術嚟,開幾刀啫。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!