掃呢頁CODE去手機

2017年9月28日 星期四

昔日的男神們!陳雅倫攬仔大集合 __,陳雅倫,

不要去羨慕....不要去妒忌...51歲的藝人陳雅倫與男友兼吳彥祖表哥Martin「閃分」後,歷盡人生風浪嘅佢,用咗短短一個月就復原小小的情傷,繼續活 ...


不要去羨慕....不要去妒忌...


51歲的藝人陳雅倫與男友兼吳彥祖表哥Martin「閃分」後,歷盡人生風浪嘅佢,用咗短短一個月就復原小小的情傷,繼續活躍於朋友圈,兼且打扮得花枝招展滿場飛!

今日佢就喺微博上載一系列攬仔合照,當中有好耐冇見嘅林國斌、張耀揚,回想起呢兩位都曾經在影圈紅極一時,都係昔日嘅男神。另外,陳雅倫仲有同人夫方中信及陳浩民合照,還有後輩崔建邦,喺呢度崔建邦可謂係小鮮肉嚟㗎!除了型男外,當然還有靚女啦,合照中當中仲有好耐冇見嘅黎明詩同楊玉梅,嘩!乜咁熱鬧呀?原來係適逢林國斌生日,難怪一班好友聚首一堂為佢慶祝

陳雅倫喺微博寫道:「親愛的Ben, Happy Birthday 超級開心的生日party❣️ 在坐每一位好朋友,都是在圈中一起成長,一起經歷人生起伏,認識起碼20-30年交情的知心好友!這樣的友情太難能可貴,亦無法取替!致我的男神、女神們」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!