掃呢頁CODE去手機

2017年9月4日 星期一

畀人話似蘇亞雷斯 雷莊 __,雷莊,

雷莊𠒇話唔會箍牙呀!《2017香港小姐競選》冠軍兼最上鏡小姐雷莊𠒇於電視城會見傳媒。問到有沒有失眠?她說:「冇,不過尋晚瞓咗兩個鐘,同爹哋媽咪傾偈,佢 ...


雷莊𠒇話唔會箍牙呀!


《2017香港小姐競選》冠軍兼最上鏡小姐雷莊𠒇於電視城會見傳媒。問到有沒有失眠?她說:「冇,不過尋晚瞓咗兩個鐘,同爹哋媽咪傾偈,佢哋特登喺東莞返嚟睇我。(傾到喊?)冇,爹哋話我跳舞好好同估唔到我唱歌劇可以唱到咁高音。(送嘢畀你?)冇,自己都冇要求,爹哋好驕傲有我呢個女已經好感動。(今晚同屋企人食飯?)爹哋媽咪返咗東莞,遲啲啦,食爹哋煮嘅咖哩!」

對於父親背景被起底,她說:「爹哋唔Care,佢係一個好開心嘅人,人人都有自己意見,唔可以取悅晒所有人。(你有好多負評?)冇睇到,自己中文唔好。(話你似蘇亞雷斯?)唔會唔開心,都好好笑,唔會理會,對自己有信心。(入行會箍牙?)冇諗過,我覺得我笑得好燦爛。我夢想入荷里活,外國人唔介意,自己好驚做手術,所以唔會」

提到她與鍾鎮濤女兒鍾嘉晴是朋友,對參選是否有幫助?她說:「唔會,朋友還朋友。(之前)冇同陳百祥見過面。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!