掃呢頁CODE去手機

2017年9月1日 星期五

王君馨拋胸懶理老公感受 __,君馨,王君馨,

王君馨大晒事業線,非常火辣。
王君馨拋胸懶理老公感受無綫藝員王君馨、張振朗與馬貫東昨日到中環出席活動,「心口開窿」晒事業線的君馨笑言,性感打扮不需老公批准,但拍攝劇集《是咁的,法官 ...


王君馨拋胸懶理老公感受

無綫藝員王君馨、張振朗與馬貫東昨日到中環出席活動,「心口開窿」晒事業線的君馨笑言,性感打扮不需老公批准,但拍攝劇集《是咁的,法官閣下》則要「備案」:「嚟緊三、四個月拍劇,同老公會好少時間見面,試吓係咪小別勝新婚。(夫妻關係出問題?)冇問題,如果小別勝新婚可以放更多時間工作,唔得就要抽多啲時間陪佢。(老公投訴?)又冇不滿。(係咪見得多厭?)有可能o架!日見夜見,一齊住要磨合。(嗌交?)依家係夫妻,細微嘢以前接觸唔到,我話唔煮飯、唔洗碗,原來我煮飯叻過佢。諗住我煮飯佢洗碗,但佢洗碗唔乾淨,結果好似咩都我做晒,我都叫老公要去上堂惡補。」



王君馨笑指老公唔識洗碗。
  • 王君馨笑指老公唔識洗碗。
面對性感的王君馨,張振朗目不斜視。
  • 面對性感的王君馨,張振朗目不斜視。



鍾意就快D Share啦!