掃呢頁CODE去手機

2017年9月28日 星期四

娛刺撈飯:房事實報實銷!李晨微軟魔法攻陷冰冰 __,冰冰,范冰冰,李晨,李冰冰,

李晨真係冧死人㗎!「我不要天上的星星,我只要塵世的幸福!」身為全中國最有錢嘅女星范冰冰,答應男友李晨求婚後,講出每個女人嘅心聲!幸福?有邊個女人唔想要 ...


李晨真係冧死人㗎!


「我不要天上的星星,我只要塵世的幸福!」身為全中國最有錢嘅女星范冰冰,答應男友李晨求婚後,講出每個女人嘅心聲!幸福?有邊個女人唔想要!冰冰想搵個歸宿,等於抽居屋一樣要講運氣,咪以為佢係「娘娘」有大把兵唔憂嫁,佢話18歲開始媽媽已經催婚要佢去相睇!吓?冰冰喎!大把男人仆都仆到嚟仲要相睇?冰冰話有苦自己知,唔係個個都夠膽埋身!年年都搵幾億,買樓好似買鈕一樣咁Easy,佢仲話:「我沒想過嫁入豪門,我就是豪門!」又難怪唔少男人怕食佢唔住,嚇窒唔敢追!冰冰有名你叫「范爺」,呢個朵等於佢嘅代表作《武則天》一樣咁霸氣,李晨成功收服呢位武則天,秘技就係Small同Soft,又細又軟,簡稱「微軟」!

男人以為硬繃繃就無往而不利,李晨教你,追女唔使用劍嘅!「微軟」精髓在於心思細微,下靶位唔怕做,識得用軟功玩女上男下!李晨出晒名抵得諗唔怕蝕底,尤其對女朋友好似湊女一樣!半夜起身煮消夜、成日短訊問食飽未,呢啲都係小兒科, 眾目睽睽踎低幫冰冰綁鞋帶;接收工時好似接放學咁,舉高冰冰又抱又攬;冰冰唔小心拍到自己,第一時間反問對方隻手痛唔痛,講到呢度,我Nuts哥都開始毛管戙!

負傷床戰交足貨

最爆嘅,係被問房事佢實報實銷照答唔兜圈,話一落機即刻「開工」,仲開心Share「人體力學」,話雖然右手手指骨折,但支點照有,就係隻手可以反轉撐住,一樣暢通無阻「出入平安」! 古有巴黎鐵塔反轉再反轉,今有李晨反手搵支點,冇咁上下身手同柔軟度高,加上指功強勁,都好難負傷上陣!傷手都床照上冇揸流攤,盡展男兒本色,夠晒責任感,服未?對住財力強勁、爭在大炮同穿梭機未買嘅冰冰,李晨親身示範要冧女,要識得玩平民浪漫以柔制剛,錢唔係大晒!佢識玩都唔係今日嘅事,歷任舊愛都收過佢送嘅心形石頭,雖然被寸係石頭批發商,但橋唔怕舊,最緊要受,憑住舊爛鬼石頭都冧到咁多件,抵

女尊男卑已Out!

男人最怕女人問「我係咪肥咗?」點答都出事!李晨以「多肉妹妹」嚟形容肥咗嘅冰冰,因為多肉身材仲正斗,仲好似小妹妹咁可愛! 嘩!完全避開晒「肥」、「胖」、「脹」呢啲堅係「人身」攻擊嘅字眼。「我係咪瘦咗?」仲大單,答瘦咗即係話身材冇睇頭;冇瘦,即係肥佢就用「小白妹妹」嚟稱呼瘦咗嘅冰冰,話個人健康咗可愛咗又白咗喎!口技超卓,識冧人同噬人!舊愛張馨予玩嘢抽水兼有傳冰冰係小三,李晨反擊爆料指分手因對方出軌派綠帽,仲絕到話:「願你走好,此生不再交集!」仲搭多句話未來嘅任務係保護冰冰!型!

當初人人以為李晨Hold唔住冰冰嘅霸氣,依家冰冰嘅霸氣跌晒Watt,武則天變小綿羊!女尊男卑? Out只有你老竇嗰輩先介意女人叻,依家好多男人都為有個叻老婆而自豪,仲覺得自己好叻識揀。財貌雙全,女人極品,識揀梗係揀范冰冰!你話李晨抱得美人歸,我Nuts哥反而恭喜冰冰抱得李晨歸,因為佢都識揀,知道好男人同大男人分別:好男人識得自我犧牲氹另一半開心,大男人只想另一半付出捱苦氹自己開心。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!