掃呢頁CODE去手機

2017年9月23日 星期六

森美真心認錯 黃心穎感動眼濕濕 __,心穎,森美,黃心穎,

相信森美都唔係有心嘅!藝人黃心穎以Cute爆浴衣Look在元朗出席日本動畫首映禮。台上,心穎BB被問會跟誰睇煙花?她即指自己會和愛錫她的人一齊睇:「即 ...


相信森美都唔係有心嘅!


藝人黃心穎以Cute爆浴衣Look在元朗出席日本動畫首映禮。台上,心穎BB被問會跟誰睇煙花?她即指自己會和愛錫她的人一齊睇:「即係屋企人!」令記者一度以為她會答緋聞男友馬國明。

訪問時,問有否同馬國明睇過煙花?心穎即謂:「冇睇過呀,都冇乜喺香港睇過煙花,對上一次睇係年幾前喺紐約,當時係美國國慶,同一大班朋友睇,冇浪漫氣氛。(期待同馬國明睇?)我期待喺香港睇,期唔期待同佢睇?唔知,哈哈。」

提到日前森美誤甫與心穎BB的合照,而相中的她冷衫拉到勁低,被網友誤以為她出招搶Fo,她即指知道「流出」後有少少嬲,但見到森美勁內疚地「自首」後反覺得不好意思:「我未見過佢咁Serious,仲即刻Call番相熟記者即刻回應。(佢平復未?)平復咗,佢仲登報道歉!」更謂自己睇完該文後眼濕濕,因為發現對方是行內難得的真心友,有「因禍得福」的感覺。問有否叫他向馬國明道歉,她即笑指馬國明完全不知道這件事:「到我同佢講番時,佢就話其實好少事。(佢好大方!)佢覺得件事係意外,咁我又冇走光,係個領好低啫。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!