掃呢頁CODE去手機

2017年9月20日 星期三

銀包事件 曾華倩認曾求助:我冇發爛渣! __,華倩,曾華倩,

曾華倩引用《溏心風暴》劇中的金句回應事件。(資料圖片)有讀者爆料指一名疑似曾華倩的女藝人昨晚(19日)到機場送兒子機,事後發現自己的銀包被兒子一併帶入 ...


曾華倩引用《溏心風暴》劇中的金句回應事件。(資料圖片)


有讀者爆料指一名疑似曾華倩的女藝人昨晚(19日)到機場送兒子機,事後發現自己的銀包被兒子一併帶入了禁區,有指該女藝人要求機場職員替她入禁區取回銀包,期間有人發爛渣大鬧機場。

強調冇發爛渣

東網記者找到曾華倩接受訪問,講到被網民指她在機場發爛渣,華倩否認說:「仔仔去外國參加游泳賽,同咗佢去機場,喺佢入咗去禁區15分鐘後,先發現銀包留咗喺仔仔度,我曾經向地勤人員求助,試吓有冇方法可以拎番銀包,當時都有地勤職員起身想幫我,不過有位機場職員就即時行出嚟表示冇提供呢啲服務,如果要拎番出嚟,機票會取消。(網民話你命令地勤職員?)我冇發爛渣,人在做天在看,自己當時只係焦急,相信每個人遇上呢啲事都係咁,自己冇經驗唔知點應變。」

曾向警察求助

華倩又表示曾向警察及機場職員求助,獲有關方面友善回覆,她說:「有警察問咩事,都有試過幫我聯絡禁區嘅同事,但佢哋回應係唔可以咁做,警察態度係好友善嘅,而協助出境嘅機場職員都非常友善,嘗試搵方法幫我,好多謝佢哋。」但華倩又點名指有位機場職員的服務態度應作出檢討。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!