掃呢頁CODE去手機

2017年9月2日 星期六

洪天明去外國尋名醫搵百分百生女秘方 __,天明,洪天明,

好似要有十足把握先實行呢個大計咁喎!藝人洪天明與太太周家蔚拍拖出席新片《我們的6E班》首映,但見家蔚瘦了一圈,天明說:「掛住我?」家蔚笑答:「佢去咗內 ...


好似要有十足把握先實行呢個大計咁喎!


藝人洪天明與太太周家蔚拍拖出席新片《我們的6E班》首映,但見家蔚瘦了一圈,天明說:「掛住我?」家蔚笑答:「佢去咗內地做嘢,我唔係好敢出去食嘢,驚唔知食咗啲乜落肚。佢返嚟我即刻交兩個仔畀佢湊,我唔得嘞!」

天明則十分享受湊仔,當問到會否再生,天明謂:「有壓力㗎,爸爸(洪金寶)想抱女孫,如果係會係呢兩年內嘅事。會去外國睇醫生,肯定係生女先得,我依家都傾緊去美國拍嘢,係就順便搞埋,一舉兩得。」

家蔚則笑說:「一係留畀(洪)天祥幫手啦。」她又自爆早前以為自己有身孕,天明謂:「佢叫我買驗孕棒,我即刻諗幾時嘅事,最後發現原來搞錯咗。」天明又謂將返內地公幹,此行或會逗留兩、三個月,兩夫婦又要唱「分飛燕」。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!