掃呢頁CODE去手機

2017年9月19日 星期二

陳偉霆升呢巨星 麥秋成晒舊照:他做到了 __,麥秋成,陳偉霆,

麥秋成好感慨晒舊照,為陳偉霆感到驕傲!歌手陳偉霆(William)近年主力喺內地發展,2014年憑內地古裝劇《古劍奇譚》爆紅,自此成為內地當紅一線小生 ...


麥秋成好感慨晒舊照,為陳偉霆感到驕傲!


歌手陳偉霆(William)近年主力喺內地發展,2014年憑內地古裝劇《古劍奇譚》爆紅,自此成為內地當紅一線小生!人氣爆燈嘅佢依家工作接到手軟,回想起那些年,相信大家對佢首代表作《Taxi》依然記憶猶新,不過當年就有好多人批評佢唱功同舞姿唔得!

而《Taxi》嘅排舞老師正正就係蔡思貝男友麥秋成,麥秋成今晚上載多張同William嘅舊合照,仲回憶起那些年嘅舊事,佢講番William當年被奚落,被取笑,今日終於成為國際巨星,作為William好兄弟,佢就話好替對方高興!

麥秋成好感觸咁留言話:「2008(年)他一個電話,影響了我很多。那一年,正式成為排舞老師,為他編排第一首單曲-《Taxi》往後10年,跟他走遍不同大小舞台,由街頭表演,至萬人空巷。看見他的努力以及智慧。成為一個國際巨星,並不是順順利利。被人奚落,取笑,到今天整個中國大陸以至世界各地無人不曉。陳偉霆做到了,作為他身邊其中一位兄弟,絕對驕傲。無論他在大陸有幾紅,他也驕傲地說着香港是家。其實香港有一個咁出色嘅歌手及演員,無論你是否他的粉絲,也絕對應該為他鼓掌。我們是時候對自己人作出多點鼓勵,不要再以劣評嘲笑去令自己攀上高峰。因為這樣只會令自己的眼光狹窄膚淺,永遠也逃不出這個井。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!