掃呢頁CODE去手機

2017年9月26日 星期二

被笑進駐豪宅!劉佩玥有錢冇錢都鍾意 __,劉佩玥,

劉佩玥話有錢冇錢都冇所謂,有兩樣嘢係最重要!藝人劉佩玥(Moon)現身電視城拍攝無綫新劇《跳躍生命線》,劇情講述阿Moon染上流感,故以病容上陣,但她 ...


劉佩玥話有錢冇錢都冇所謂,有兩樣嘢係最重要!


藝人劉佩玥(Moon)現身電視城拍攝無綫新劇《跳躍生命線》,劇情講述阿Moon染上流感,故以病容上陣,但她與小演員陳偲穎合照前,特意補上唇膏,Moon說:「等個樣精神啲嘛!」

問到是否秘撻有米新歡,並進駐二千萬豪宅時,Moon說:「好多朋友都text我,笑我:『威啦,住豪宅!』,其實嗰度係我屋企人嘅物業,完全唔關外人事!(有冇拍拖?)冇喎,邊有時間,其實呢一年嚟話我同呢個拍拖,同嗰個拍拖,每個拍幾個月咁,我邊有咁多時間?如果真係有咁有錢嘅男朋友,我就唔使咁努力做嘢!(已經出現咗有米追求者?)冇喎,唔覺有,不過無論有米冇米,有錢冇錢,暫時唔係我考慮範圍,另一半嘅愛同安全感,先係最重要!依家冇人追,咁忙,如果嗰個人可以攝到時間追,佢好叻囉!」

與Moon合作過《殭》及《一屋老友記》的偲穎在旁聽着,突然表示要爆阿Moon秘密,她說:「其實我知道Moon豬豬最鍾意邊個!就係布丁狗(卡通人物),我都有送禮物畀佢,好搞笑㗎!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!