掃呢頁CODE去手機

2017年9月3日 星期日

黃凱琪高人一等 狀態大勇 __,

黃凱琪憑高挑身形,成功搶鏡。
黃凱琪高人一等狀態大勇港姐(4)黃瑋琦(Emily)參選至今一直未有突圍而出,但勝在表現穩定,終於在決賽前一刻令人眼前一亮!昨日她以泳裝示人時突然狀態 ...


黃凱琪高人一等 狀態大勇

港姐(4)黃瑋琦(Emily)參選至今一直未有突圍而出,但勝在表現穩定,終於在決賽前一刻令人眼前一亮!昨日她以泳裝示人時突然狀態大勇,表現追平大熱的(8)伍樂怡(Kelly)。而(7)黃凱琪(Suki)憑高挑身形,穿上泳裝後亦相當搶鏡,表現不容忽視。

提到突然狀態大勇,Emily笑說:「都好開心,近日綵排都好密,keep到信心,屋企人會由美國飛返香港支持我,我都冇咁緊張。」問到有何撒手鐧?廣東話麻麻的Emily即一頭霧水,經解說後表示:「我覺得係笑容。(廣東話好似未達標?)都好過兩個月前,語言係要時間學習,相信留喺香港會有進步。」而Suki成功以泳裝搶鏡,她笑言身高是優勢。

黃瑋琦大晒優質股,在決賽前夕令人眼前一亮!
  • 黃瑋琦大晒優質股,在決賽前夕令人眼前一亮!


  • 放大圖片





鍾意就快D Share啦!