掃呢頁CODE去手機

2017年9月10日 星期日

【真係食死貓?】拜金追富二代甩陳豪 廖碧兒:我對得住天地良心 __,富二代,廖碧兒,碧兒,陳豪,

愛情來的時候,想躲也沒法躲,但係2001年參加華裔小姐而入行嘅廖碧兒,出道多年都逃避公開戀情,將佢同兩個舊愛劉愷威、陳豪嘅戀情密冚,佢接受商台訪問時, ...


愛情來的時候,想躲也沒法躲,但係2001年參加華裔小姐而入行嘅廖碧兒,出道多年都逃避公開戀情,將佢同兩個舊愛劉愷威、陳豪嘅戀情密冚,佢接受商台訪問時,講到將戀情密冚嘅理由,就係想要保持私隱,可惜最後卻換來反效果,形象跌入谷底,更有被她犯眾憎,避走大陸。(新聞連結:http://bit.ly/2xcNpll )

2001年,當年年僅22歲嘅廖碧兒,代表溫哥華來港參加華裔小姐,奪冠後即加盟無綫,成為當家花旦。入行以來,廖碧兒先後同劉愷威、陳豪,因拍劇而擦出愛火花。04年,有指當時廖碧兒正同劉愷威發展緊地下情,但係廖碧兒又同陳豪因合作拍攝旅遊特輯、《妙手仁心III》後生情愫,呢個關係唔止三角,而係五角關係,因為當時陳豪仲有一個圈外女友,而劉愷威又傳與一女子夜蒲,關係真係七國咁亂。(新聞連結:http://bit.ly/2faVRrA )

其後廖碧兒同劉愷威分手,同陳豪相戀,但係陳豪都只可以做廖碧兒背後嘅男人,男方一直未被女方公開承認男友嘅身份,但就以螢幕情侶咁吸金。10年,有指廖碧兒因為拜金,而放棄咗陳豪,轉投李澤楷表弟林忠豪懷抱,就係咁,好多觀眾都覺得廖碧兒因為拜金,而同陳豪分手,形象跌入谷底。而呢兩位前度都先後結婚,劉愷威同大陸女星楊冪結婚,育有一女。而陳豪就同陳茵媺結婚,仲三年抱三,羡煞旁人。

講到密冚戀情,今日商台播出佢接受梁泰來嘅訪問,廖碧兒就有咁嘅解釋:「公司冇禁止我哋拍拖,但其實我喺大學時,拍拖都唔會立即同父母講,想穩定先同父母分享。到我加入娛樂圈,我覺得應該等關係穩定至結婚,先會選擇公開。因為會有外間壓力,分手又要同人解釋,是想盡量保持私隱、私人時間。」

被問及出道初期,廖碧兒形象正面,及至同陳豪被爆分手,搭上富二代林忠豪,甚至是拜金女,佢話:「我選擇朋友係基於我哋有共同興趣,並非佢哋嘅背景、身家。認識朋友時,我唔會問佢哋嘅職業、有幾多收入。不過作為藝人,我都明白少不免會被炒作,但最重要是做回自己。」對於因拜金而放棄同陳豪嘅一段情,主持話其實同林忠豪拍拖前,已經同陳豪分手,問佢被問及是否吃了很多死貓,佢話:「係呀!但過去嘅事就讓它過去,人只可以向前行,我對得住天地良心,做好份內事,其他就不再提了。」



廖碧兒承認自己係食死貓。 01年參加國際華裔小姐。(資料圖片) (資料圖片)
(資料圖片) 佢哋因為合作《皆大歡喜》而撻着。(資料圖片) 劉愷威同廖碧兒(資料圖片)
廖碧兒同陳豪因合作拍攝旅遊特輯同《妙手仁心III》而擦出愛火花。(資料圖片) 林忠豪(資料圖片) 廖碧兒接受梁泰來訪問。

鍾意就快D Share啦!