掃呢頁CODE去手機

2017年9月26日 星期二

姪女湯洛雯玩同居 湯鎮業:唔理得咁多 __,湯鎮業,湯洛雯,

使唔使笑到咁呀?藝人甄子丹、黃日華、湯鎮業、周麗淇等主演電影《追龍》舉行首映禮,湯鎮業更帶同一對孖仔到場,無綫高層樂易玲則率領旗下高海寧及楊秀惠等捧場 ...


使唔使笑到咁呀?


藝人甄子丹、黃日華、湯鎮業、周麗淇等主演電影《追龍》舉行首映禮,湯鎮業更帶同一對孖仔到場,無綫高層樂易玲則率領旗下高海寧及楊秀惠等捧場,場面相當熱鬧。

「兩虎」黃日華及湯鎮業齊齊受訪,今次是二人繼2007年合拍電影《兄弟》再次合作,不過今次少了好兄弟苗僑偉,他們坦承「五虎」平日少聚首各有各忙,日後會否再合作隨緣。黃日華更謙稱:「我少拍嘢,生疏咗。」二人又爆因片長關係,部份演出被刪掉,故大感可惜。

對於姪女湯洛雯被爆同居,湯鎮業說:「下一代嘅嘢唔理得咁多,少見面又溝通,即使我兩個仔同我住,我哋都係咁,佢哋鍾意網絡溝通。我哋以前就好尊重前輩,人肯教你嘢好感恩,年代真係唔同咗。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!