掃呢頁CODE去手機

2017年9月13日 星期三

【網傳閃卡】疑動漫女模艷照被瘋傳 李曼筠有回應 __,李曼筠,

Karl指動漫Maggie慢熱【更新內容】今日網上流出有曾做過動漫女模的女子及男伴「閃卡」,這輯親熱照背景疑似在酒店,除有兩人床照,亦有女子赤祼穿上浴 ...


Karl指動漫Maggie慢熱

【更新內容】

今日網上流出有曾做過動漫女模的女子及男伴「閃卡」,這輯親熱照背景疑似在酒店,除有兩人床照,亦有女子赤祼穿上浴泡,對鏡吹頭,鏡中倒影更看到不慎露點;也有女子全祼浸浴,但都用手遮掩重要部位。相中女子明顯在知情下拍照,臉上掛有笑容,男子亦全祼出浴,相信兩人是互影。

「閃卡」在討論區上載後,已被人封鎖,曾有人留言稱「閃卡」只屬頭炮,或有更多相片會流出。

網民看過照片後,指女主角貌似是現年29歲的「動漫Maggie」李曼筠,男事主亦被起底,被指曾擔任溜冰教練,而「閃卡」屬6、7年前舊相。未知相片是刻意爆料,抑或維修電腦後意外外洩。

對於相中人疑似是動漫Maggie,《蘋果》今日向對方求證,動漫Maggie只透過WhatsApp回覆咗三個苦臉emoji公仔。

動漫Maggie近年與經理人解約,淡出幕前,轉任文職工作。06年動漫Maggie於動漫節以性感造型為電腦遊戲宣傳而彈出,其後簽過美亞闖影圈,早前已轉經理人,曾拍過電影《愛‧鬥大》、《內衣少女》及《大內密探靈靈狗》等,13年曾推出飲食書《Maggie and...》。

動漫Maggie性格內歛,甚少夜蒲,前經理人「綠魔」Karl今日接受訪問時話:「6月先見過佢,佢份人好慢熱,今日我有睇新聞,有message佢。」 


鍾意就快D Share啦!