掃呢頁CODE去手機

2017年9月11日 星期一

四太猷亨選戰 麥明詩站台唱《我願意》 __,四太,麥明詩,猷亨,梁安琪,

猷亨:朋友撐我,唔係講政治四太選戰 麥明詩站台唱《我願意》娛樂要聞賭王四太梁安琪與兒子何猷亨今年母子檔參加澳門立法會選舉,前晚在澳門造勢,十優港姐麥明 ...




猷亨:朋友撐我,唔係講政治

四太選戰 麥明詩站台唱《我願意》

娛樂要聞








賭王四太梁安琪與兒子何猷亨今年母子檔參加澳門立法會選舉,前晚在澳門造勢,十優港姐麥明詩忽然「路過」撐場,皆因她與猷亨是多年的好友。獲網友封「民主女神」的麥明詩在台上唱《我願意》時更表示:「我願意支持四太。」義氣撐好友,卻惹來網民有非議,猷亨表示朋友只是來撐場:「唔係講政治。」



麥明詩前晚忽然現身澳門為四太與猷亨「站台」,她手持太陽花笑言:「我願意支持四太。」

賭王四太梁安琪於05年出任澳門立法會直選議員,已連任3屆,今年她組織「澳門發展新連盟」再選,兒子何猷亨亦是候選人名單,母子連日在社區舉辦活動,為星期日(17日)投票日造勢拉票。兩母子及其他候選人前晚在澳門西灣湖廣場辦晚會,有澳門讀者爆料,指猷亨好友林作的前度女友麥明詩忽然「路過」現身,更被邀請上台,與四太、猷亨及超欣影合照,四太搞笑地表示:「嗰時佢哋16、7歲,見到阿詩,覺得呢個女仔幾好。點知阿詩之後拍咗拖(指林作),就同阿亨講話佢走寶。」





四太搭實麥明詩,大讚她是好女仔,笑言猷亨走寶。讀者提供圖片



猷亨與麥明詩自十多歲便認識。



麥明詩前年出席保良局活動,為四太及猷亨撐場。資料圖片

惹網友非議

從片段所見,猷亨在台上搞氣氛,他指着麥明詩說:「我老死(林作)愛我多過愛佢,咁多年嚟,我哋感情十幾年,今日咁啱路過,支持吓我哋好唔好。」手執太陽花的麥明詩更獻唱《我願意》,台下有人起哄,猷亨即執生謂:「係我願意投你一票。」而麥明詩就笑笑口:「我願意支持四太,你阿媽。」

其實麥明詩不但是猷亨在英國讀書時好友,更是四太孻女超欣的補習老師,所以她前來為四太「站台」都合情理,不過一向對政治議題敢言的麥明詩,被網友封「民主女神」,而四太所率領的「澳門發展新連盟」屬建制派政治團體,麥明詩站台惹來網民非議,指她不了解澳門立法會選舉,當中有網民留言「諗唔到同建制咁friend」、「仲話係黃絲港姐,為咗交情就撐個建制派」等。

麥明詩昨回覆傳媒時否認撐建制派,表示純粹支持好友:「我同猷亨認識咗好多年,人生第一次見佢咁努力同投入,好想鼓勵佢,其實我都唔知背後嘅政治立場。」

猷亨昨回覆本報指與麥明詩自十多歲時已認識:「我喺澳門有選舉活動,成班朋友嚟澳門玩,佢知我有活動就嚟探我班。大家係一場朋友,唔係講政治。」



何猷亨與林作(中)為英國中學同學,二人相當老死。資料圖片



麥明詩一向為民主敢言,但被網友指她為交情支持建制派。資料圖片

幫超欣補習

四太則否認麥明詩為她「站台」:「佢哋成班朋友嚟澳門玩,嚟捧阿亨場,我見到佢,梗係要捉佢上台。呢個小女孩,係我個仔嘅朋友仔,我識佢嗰時都未做香港小姐,佢讀緊劍橋,幫欣欣(超欣)補習,已好欣賞佢,佢講嘢好叻,欣欣考到間好大學,都好多謝佢,佢係一個好榜樣。」

採訪:嵐山、唐如




鍾意就快D Share啦!