掃呢頁CODE去手機

2017年9月10日 星期日

B女腳頭旺!吳若希拉頭馬贏錢買包包 __,吳若希,

B女腳頭好,吳若希做咗阿媽即帶挈朋友拉頭馬!藝人吳若希同男友何兆鴻(Alex)拍住拖入沙田馬場,原來係幫朋友名下的「君臨大地」打氣,已成為人母嘅吳若希 ...


B女腳頭好,吳若希做咗阿媽即帶挈朋友拉頭馬!


藝人吳若希同男友何兆鴻(Alex)拍住拖入沙田馬場,原來係幫朋友名下的「君臨大地」打氣,已成為人母嘅吳若希腳頭特別旺,「君臨大地」喺明星效應下,跑都跑得快啲,最終跑到第一名,仲幫幕後贏到近七十五萬獎金。吳若希一入場幫拖就帶挈幕後贏馬,真係名副其實嘅幸運星,喺凱旋門影相時,梗係成為焦點

其實呢,今年初吳若希佗住B第一次入馬場,雖然嗰次佢冇拉頭馬,但就中到1賠34嘅冷門,當日佢仲開心到跳跳紮,High到唔記得自己大肚添!

吳若希之後接受東網訪問,佢就話:「我朋友隻馬出賽,係我生第一次拉頭馬,好開心呀,(今次又贏咗幾多?)我同男友注碼好細啫,獨贏、位置Q、連贏都中晒,可以買咗手袋囉。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!