掃呢頁CODE去手機

2017年9月2日 星期六

$800人情嫌少 港女呻擺酒蝕大本 __,港女,

酒店婚宴人情公價年年浮動,賓客支付多少亦難以預計。(資料圖片)酒店婚宴人情公價年年浮動,賓客支付多少亦難以預計。有港女在網上討論區留言,指自己在金鐘五 ...


酒店婚宴人情公價年年浮動,賓客支付多少亦難以預計。(資料圖片)


酒店婚宴人情公價年年浮動,賓客支付多少亦難以預計。有港女在網上討論區留言,指自己在金鐘五星級酒店舉行婚宴,本以為人情標準價應該是1000至1200港元,未料到大部分賓客只給800港元,即使年薪過百萬的人亦如是,更言:「仲有啲人夠膽畀500蚊!」大呻今次蝕大本。大批網民不值該港女的言論,批評她:「結婚當生意嚟做!」

該港女在婚宴後統計賓客給予的人情,發現只有20%人畀1000港元或以上,大部分人畀800港元,「計落蝕到入肉,本身諗住收1000至1200,都係諗住蝕少少啦,點知搞成咁。」更言若一早知有如此結果,就一切從簡,「結婚都係攞嚟辛苦,淨係影婚紗相同收禮物果(嗰)part開心啲。」

此貼文一出,隨即引起網民圍剿,直斥港女自私兼計較,有網民指賓客出席婚宴送上祝賀,「人情係象徵式,多少都係心意」、「擺酒關人鬼事,無人逼你去5星酒店搞,想慳可以搞Lunch Party,再唔係屋邨酒樓又得!」親朋好友為她慶祝,要畀錢之餘仲要犧牲自己時間,主人家應心懷感激才對。

網民有話說

SouthernHill:擺酒...預左(咗)蝕係常識吧。

甘正因:擺離婚酒,執多劑賺翻(番)。

yvesjoder:你想擺酒賺錢,算罷

Koenma:冇咁大個頭,又要充,有乜好同情?

babylover33:預左蝕就咪講啦..感覺好cheap。

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!