掃呢頁CODE去手機

2017年9月2日 星期六

【體重暴跌近50磅】68歲石修患怪病:食一條菜,會原條排出體外 __,石修,

不老石修,睇唔出已經68歲,阿仔陳宇琛又啱啱結婚,真係喜事重重,不過,原來多年來體格強健嘅石修,喺後生嘅時候,染上一個怪病,醫生仲話係無得醫。早前石修 ...


不老石修,睇唔出已經68歲,阿仔陳宇琛又啱啱結婚,真係喜事重重,不過,原來多年來體格強健嘅石修,喺後生嘅時候,染上一個怪病,醫生仲話係無得醫。

早前石修接受商台《1圈圈 星光背後》訪問,就爆咗佢上一個世紀,80年代拍《楊門女將》前,突然患上消化系統怪病,佢話:「到o依家都唔知病因,就是胃部忽然失去消化能力,乜嘢消化唔到,嗰陣我食一條菜,就會原條排出體外。我喺一個月內,體重由150磅跌到得105磅,行步路都冇力。」

嗰陣石修同太太遍尋名醫,食咗好多都醫唔好,仲一度好絕望,想放棄再醫,點知「救命恩人」突然出現,呢個就係「秋官」鄭少秋,唔通秋官係隱世名醫?石修就話:「呢啲真係緣份,有一日阿秋同我講:『阿修!我喺九龍仔公園識一個太極師傳,佢好犀利,不如我哋去試吓!』阿秋帶我去搵嗰個師傅。」

「阿秋真係好好,你知道嗰陣佢有幾忙?佢陪咗我一個禮拜,每朝早上六點幾就帶我去耍太極。然後真係好神奇!耍咗一禮拜太極,全身關節都變暖,食慾又開始增多,慢慢開始回復消化能力。三個月後,嗰個怪病現象就唔見咗!」自此之後石修一直視秋官為救命恩人。

石修喺戲行60年,講到緋聞真係少之又少,之不過嗰陣咁多靚女花旦,汪阿姐呀、趙雅芝、黃淑儀、李司棋呀!點會唔心動呢?佢話:「其實係有誘惑,人有感情,特別喺演戲嘅時候,你長期對住對手,係會出現假象,會唔小心向對方投入感情。但係如果同對手冇呢個感覺,戲就會好難演,所以是一定係有假愛情。我自己識得處理,因為同呢個對手拍完一部戲,好快會拍下一個,對上一個感情就會淡,跟住再出現下一個假象,咁多年以嚟冇緋聞,證明我可以抽離。」而正正係咁樣,石修19歲時歲認識當年14歲嘅太太,拍拖九年結婚,太太又陪佢面對咁多難關,所以情比金堅,到o依家都仲係好恩愛。

右圖:《楊門女將》劇照 石修同太太相處幾十年,一直好恩愛!(資料圖片) 石修最近榮升做老爺!(資料圖片)
原來石修今年已經68歲!(資料圖片)


鍾意就快D Share啦!