掃呢頁CODE去手機

2017年9月14日 星期四

36G麥紫莉老作拍AV遭藐爆圍插 __,麥紫莉,

麥紫莉吹水唔抹嘴,話拍AV只係為咗博上位!
36G麥紫莉老作拍AV遭藐爆圍插月前自稱會拍AV的G奶o靚模麥紫莉自爆一切全是宣傳策略,拍AV是欺騙公眾的流料,她在網上乞求原諒,又自言預咗被鬧大話精 ...


36G麥紫莉老作拍AV遭藐爆圍插

月前自稱會拍AV的G奶o靚模麥紫莉自爆一切全是宣傳策略,拍AV是欺騙公眾的流料,她在網上乞求原諒,又自言預咗被鬧大話精,形象跌至谷底,引起公憤!昨日她出席活動時被同場的藝人麥家琪藐爆拒合照;今年有份出寫真的曹思詩怒斥她不負責任;寫真界元老黃榕更鬧爆她呃人呃得好恐怖!

擁有36G上圍的o靚模麥紫莉(Chili)7月時聲稱會遠赴日本拍AV,肉搏日本男優,原因是急着籌40萬醫母,短短幾日間成為傳媒焦點!不過大部分網友都不看好其AV路,她拍AV的日子一直拖延,有「吹水」之嫌,果然一切都是她與前經理人公司炮製出來的宣傳橋段,而她近日已與經理人公司解約,消息一出即引來全城圍插!

「原諒我幻滅咗大家嘅夢」

Chili接受本報訪問時承認拍AV只是宣傳策略,之前聲稱以五位數接演一場酒吧騷亦是報大數,事實上她雖然演出了幾場騷,月入卻得幾千!問到有否覺得被舊公司利用?她說:「當初喺自己知情情況下應承,冇得好講,我本身係一個好鍾意笑嘅人,但呢排完全笑唔出,瞓唔着。」雖然難免被公眾狠批,但她表示仍想在娛樂圈發展:「想繼續喺呢行發展,不過都要睇吓觀眾仲會唔會接受我。」昨日她在個人社交平台留言,表示終於可以做回自己,不用任人擺布,可理直氣壯地告訴大家不會拍AV,並向公眾致歉:「我知道欺騙大家係我錯,我唔可以推卸責任,當初我的確係喺知情嘅情況下,一次又一次咁講大話,但係當我脫離呢個枷鎖,我恨不得立刻走出嚟向大家道歉,因我痛恨呃人,亦痛恨畀人呃!」又指今次事件確實令人認識她,卻毫無形象可言:「我後悔了!希望大家可以原諒我,原諒我嘅不智,原諒我對大家嘅欺騙,原諒我咁遲先坦白,原諒我幻滅咗大家嘅夢,對唔住!」

麥紫莉知衰認錯,不過形象已經破晒產。
  • 麥紫莉知衰認錯,不過形象已經破晒產。
麥家琪藐爆Chili,仲借故避開合照。
  • 麥家琪藐爆Chili,仲借故避開合照。
黃榕直斥麥紫莉借奇招上位。
  • 黃榕直斥麥紫莉借奇招上位。

黃榕心寒:好恐怖!

形象插水的Chili昨日出席ViuTV活動,與藝人麥家琪同場,當被邀跟Chili合照時,家琪即以補妝為由行開,以行動藐爆,拒絕合照!訪問時提到Chili,家琪亦不想多談,只高聲說:「咪大家都係姓麥囉!係咪同宗呀?(你兩個身材都好好!)個個都好,有啲有Muscle同腹肌添!」Chili受訪時則表示預咗被罵大話精:「冇得介意,預咗之後會有更多負面評價,有更多難聽嘅說話,冇得驚。(呢件事阻你搵錢路向?)依家努力挽救唔好嘅形象。」她透露現時是自由身,不排除簽新公司:「睇吓有冇公司搵我,錢係重要,要睇公司畀到咩我。」

Chili拍AV無中生有的消息一出,不少人都不齒她欺騙大眾,早前與她同場出席寫真活動的曹思詩(CC)曾鬧她有傷風化,昨日繼續睇唔過眼再鬧:「佢已經係成年人,但咩都賴晒公司,講嘢好不負責任,而且喺呢行講啲咁嘅大話,冇人會再信佢!」曾批評Chili拍AV教壞細路的黃榕,得知一切是騙局後激動地說:「我覺得呃人無中生有仲衰,仲未入行就諗埋啲奇招博出位,好恐怖!」至於「仙樂都」吳堯堯則表示同情Chili,認為肯認錯已很有勇氣;而艾美琦出席活動時說:「早知今日請佢嚟,想畀多啲工作機會佢,如果要搵錢嘅就搵我啦,去登台都收入高。佢個胸已經夠啦,我唔會叫佢拍AV,最多三級片。」

採:專案組

文:影視組






鍾意就快D Share啦!