掃呢頁CODE去手機

2017年9月12日 星期二

楊冪30歲生日 小糯米畫生日卡為母賀壽 __,楊冪,劉愷威,小糯米,

簡簡單單,但好有愛。今日係內地藝人楊冪30歲生日,正式登三喇,不過楊冪正身在紐約,與囡囡小糯米分隔兩地,未能一齊慶祝。好在有爸爸劉愷威,愷威今早就上載 ...


簡簡單單,但好有愛。


今日係內地藝人楊冪30歲生日,正式登三喇,不過楊冪正身在紐約,與囡囡小糯米分隔兩地,未能一齊慶祝。好在有爸爸劉愷威,愷威今早就上載囡囡的畫作為楊冪慶生,3歲的小糯米畫上一家三口全家福,入面寫住Dad、mom、noe mie(糯米),仲有Happy B-day Mommy!一張好溫馨的畫作,對一個3歲的小朋友嚟講絕對唔係一件容易嘅事!

劉愷威留言話:「每年慶生的祝福裏多了一位多才多藝的小美女~畫技絕佳,糯米媽咪@楊冪 生日快樂」簡簡單單的一幅畫,再加埋老公嘅甜蜜祝福,楊冪收到都甜入心,難怪佢即刻貼上三個心心圖案回應囡囡同老公啦。

而楊冪好友范冰冰都有上載與楊冪的合照,祝對方幸福開心。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!