掃呢頁CODE去手機

2017年9月2日 星期六

陳潔玲2012選港姐:無啦啦變賤男 吳業坤:係我時運低 __,吳業坤,陳潔玲,賤男,港姐,

吳業坤話自己時運低呀!吳業坤(坤坤)對於被網民懷疑是陳潔玲口中的「賤男」,他接受東網訪問時表現得相當無奈:「唉,今次係真係躺着也中槍,我只能夠講要檢討 ...


吳業坤話自己時運低呀!


吳業坤(坤坤)對於被網民懷疑是陳潔玲口中的「賤男」,他接受東網訪問時表現得相當無奈:「唉,今次係真係躺着也中槍,我只能夠講要檢討吓自己啦,點解全香港咁多男藝人,點解淨係指住我,要檢討吓嘅,我都有WhatsApp同潔玲講,因為我都知肯定唔係講緊我,我同佢講:『哎吔,呢件事發生咗喎!』都要同佢確認一聲話有呢件事發生咗,佢都講唔係講緊我,講邊個我又唔想理,但係希望討論吓自己囉,我都好乖呀。」

問可覺得陳潔玲抽水?坤坤為對方講好話說:「我覺得呢件事,絕對唔關佢事嘅,唔係抽水,係啲網民或者啲觀眾覺得啫,係我自己嘅問題,我可能要出家兩、三年去洗刷吓自己人生。我就咁睇嗰啲內容,冇聽番(電台訪問),都唔係講緊我嘅,係我時運低,啲人估係我啫,哈哈,係我自己畀人咁嘅感覺,唉…唔緊要。」可覺得自己是賤男?他說:「我又唔覺得用渣男形容自己嘅,可能嗰時啦,幾年前,啱啱興嗰啲instagram,我又周圍去留言呀,男女都係,有啲人覺得:『嘩,你咁嘅撩女仔嘅!』啲人開始咁樣諗囉,跟住,冇計啦,自己檢討吓,檢討吓。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!