掃呢頁CODE去手機

2017年9月3日 星期日

私房菜館開幕 李家鼎做足15粒鐘冇停手 __,李家鼎,

鼎爺活到老做到老,暫時冇計劃結婚。近年憑精湛廚藝爆紅的71歲藝人李家鼎(鼎爺)最近踩入商界,獲老闆支持在銅鑼灣開設私房菜餐館,主打粵菜。餐館今日舉行開 ...


鼎爺活到老做到老,暫時冇計劃結婚。


近年憑精湛廚藝爆紅的71歲藝人李家鼎(鼎爺)最近踩入商界,獲老闆支持在銅鑼灣開設私房菜餐館,主打粵菜。餐館今日舉行開幕儀式,獲不少好友撐場,李家鼎兒子李泳漢與太太以及李泳豪一早到場打點,李家鼎現任女友更帶埋女兒及外孫女撐場。

賓客食到舐舐脷

心情high爆的李家鼎身穿灰色唐裝衫現身,問到昨晚有否開心到瞓唔着?他說:「係根本冇得瞓,要做嘢。(心情有冇緊張?)上星期都緊張呀!擔心啲裝修,因為打風怕趕唔切,多謝老天爺,個風最後打歪咗,本身門口仲有個百子櫃,但未到。(裝修方面有冇參與畀意見?)都有啲,咁老闆要求都高。」他表示昨晚已率先了搞兩圍試菜,招呼30多人,其中一味「古法金邊方脷」食到大家舐舐脷:「未試過!骨都冇埋,條魚成本都2,000蚊,有錢都未必買到,係一早要同漁商傾好。好多嘢我都要親力親為,尋日我早上9點做到夜晚12點,拍劇都冇咁辛苦,拍劇中間可以hea吓,但煮菜要全程金睛火眼孫悟空上身!(幾耐冇假放?)至少兩個月,去到出年二月新年都有人一連包幾晚,多謝大家畀面一圍幾萬蚊,已經有兩枱有人即刻畀咗錢,人哋咁欣賞你,唔可以瞞天過海,自己走咗去,我做唔出!基本上有八成都係我整,因為其他大廚冇我咁全能。(荷包脹晒囉!)哈哈!可以再脹啲,我荷包大過荷葉呀!」

暫時冇計劃結婚

提到工作如此忙碌,另一半有否投訴?李家鼎以「師奶」稱呼對方,並說:「食鹹魚青菜好咩?」他又指即使女友及兩名兒子想來幫襯都要排隊:「個個都要排隊,一視同仁,希望十一、十二月留到一圍、半圍畀佢哋,唔可以自己人就打尖。」問到與另一半是否還未註冊?他笑說:「呢個世代,問心呢頭註冊都可以揾另一個。」

每位收近2千

此外,私房菜開幕菜式有精選前菜四小碟(椰皇酸薑皮蛋、蚵仔卷、蜜汁叉燒、秘製醉鮑魚)、阿爺黃金蠔、乞衣雞、紫晶生炒骨、黃鱔焗飯、椰皇燉軟雞、荷葉龍盤鱔及萬壽果糖水,盛惠每位$1,888。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!