掃呢頁CODE去手機

2017年9月16日 星期六

朱晨麗危坐12樓半身揈出天台 __,朱晨麗,

朱晨麗危坐樓高12層的天台,自言好彩冇畏高,否則嚇破膽!
朱晨麗危坐12樓半身揈出天台藝人朱晨麗日前到土瓜灣拍攝無綫新劇,危坐12層高舊樓天台,還要穿高踭鞋於天台邊緣游走,與譚俊彥拉扯時更見雙腳飛出天台外!期 ...


朱晨麗危坐12樓半身揈出天台

藝人朱晨麗日前到土瓜灣拍攝無綫新劇,危坐12層高舊樓天台,還要穿高踭鞋於天台邊緣游走,與譚俊彥拉扯時更見雙腳飛出天台外!期間僅靠兩條腰間的幼威吔吊住,睇見都抹一額汗,認真搵命博!她直言明白扮演特技人有危險,事前特別將保險加碼,以防萬一!

2011年港姐冠軍朱晨麗(朱朱),加入無綫後近年獲力捧,她亦把握機會,每部劇都花盡心思演出。繼早前於劇集《棟仁的時光》放下港姐身段、豁出去跳火辣鋼管舞後,朱朱日前拍攝另一新劇《特技人》攞條命仔較飛!劇情講述飾演特技人的她因心情低落,危坐12層樓高的舊樓天台,還要穿上高踭鞋游走於天台邊緣,場面驚險!譚俊彥(Shaun)因誤會朱朱做傻事而強行將她拉走。

加重保險:跳嗰刻好驚

拍攝該場戲前的準備工夫做到足,朱朱與Shaun不斷睇位。埋位時,穿上高踭鞋的她在天台邊緣走來走去,絲毫沒有怯慌,當與Shaun拉扯期間,雙腳還多次凌空飛踢出天台外,期間僅靠兩條極幼的威吔保護,睇見都牙煙!事後,朱朱透露是首次為拍劇吊威吔,幸好沒有畏高,故能輕鬆完成。平時愛玩機動遊戲的她笑言雙腳伸出去一刻,感覺好興奮:「其實我都幾鍾意拍呢種場面,之前拍咗一場真係要跳落樓嘅戲,雖然跳落去嗰一刻真係好驚,但其實有工作人員睇實同對位,非常安全,所以好快克服到呢種恐懼感!」又笑言因着地時不慎撞到腳趾,導致行路一拐一拐,幸好沒影響演出。不過,由於《特技人》有大量特技場面,朱朱亦坦言事前有為自己的保險加碼,希望拍得安心一點。

朱晨麗拍攝前由地下望上天台,流露緊張神情!
  • 朱晨麗拍攝前由地下望上天台,流露緊張神情!
身繫兩條幼威吔的朱晨麗在天台邊緣試位。
  • 身繫兩條幼威吔的朱晨麗在天台邊緣試位。
譚俊彥扯起朱晨麗,對方差不多半身飛出天台!
  • 譚俊彥扯起朱晨麗,對方差不多半身飛出天台!

同樣飾演特技人的Shaun講到將朱朱拉起一幕時展現強勁臂彎,毫不費力便將對方整個人抱起,問到對方是否輕磅?他笑說:「佢愈來愈輕拍得咁辛苦。(抱起佢感尷尬?)咁又冇,係啱啱抱起佢時唔小心隻手撞到佢個嘴兩次,要請番佢食飯補數!」朱朱則讚拍檔專業,不擔心觸及敏感部位引起誤會。提到朱朱危坐天台,Shaun自言拍過不少驚險場面:「試過上會展樓頂拍,都唔記得當時有冇威吔,拍檔仲玩拋銀仔伸隻手出去接。」

朱晨麗由天台望落地面,雙腳在半空吊吊揈&&
  • 朱晨麗由天台望落地面,雙腳在半空吊吊揈……
  • 放大圖片

評估風險 替身Standby

對於演員賣命演出,無綫坦言拍攝一切以安全為上,亦有為演員保險加碼,據劇組人員說:「好多演員收到劇本時已經積極做訓練,公司都鼓勵佢哋親身演出,但從來冇要求一定要咁做!公司幫佢哋特登買重保險,因為呢啲係必須嘅,加上每場特技場面都有預算去安排替身同武師到場,如果評估過真係太危險,都唔會畀演員冒險。」

文:影視組

攝:黎志輝






鍾意就快D Share啦!