掃呢頁CODE去手機

2017年9月10日 星期日

急減12磅拍裸戲!半百黎耀祥挺胸零肚腩 __,黎耀祥,

雖然黎耀祥(左)年過半百,但係拍埋陳家樂度,一啲都唔輸蝕噃!53歲的黎耀祥與30歲的陳家樂日前於南生圍為無綫新劇《逆緣》拍攝外景,劇情講述「孫仔」黎耀 ...


雖然黎耀祥(左)年過半百,但係拍埋陳家樂度,一啲都唔輸蝕噃!


53歲的黎耀祥與30歲的陳家樂日前於南生圍為無綫新劇《逆緣》拍攝外景,劇情講述「孫仔」黎耀祥在荒山野嶺被打劫之餘又被剝光豬,「阿爺」陳家樂前往營救,更脫去衫褲給對方穿,自己則只剩下孖煙囪!

挺胸撼陳家樂

年過50的黎耀祥身形Keep得甚Fit,雖然沒有肌肉,但未見有肚腩,與赤裸上身的陳家樂合照時,更搞笑地縮肚挺胸扮大隻,而一向錫身的家樂平時鮮有拍除衫戲,今次晒肌又騷手瓜,甚有睇頭。

家樂增磅晒肌

黎耀祥表示收到劇本時已知有一場「剝光豬」戲份,更要求監製於劇集開拍兩個月後才拍這一場:「我同家樂知有呢場戲時就已開始操Fit,我都減咗12磅。」一向少拍「裸露」戲的家樂平日有做Gym,但屬於鋼條型的他希望「增肥」,以顯得更大隻:「想睇落去啲肌肉明顯啲,操咗一段時間都有啲成績,不過最近忙住拍劇又瘦番。」他大讚黎耀祥厲害,因開拍前仍見對方有肚腩:「佢知道點減先可以跟到個拍攝進度,Keep得好好!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!