掃呢頁CODE去手機

2017年8月24日 星期四

傳婚姻亮紅燈 Tommy認「分開咗」 __,Tommy,阮文安,

Tommy被目擊孭住個幾個月大嘅囝囝現身機楊,老婆呢?「MKPop始祖」E-Kids近年鹹魚翻生,相隔14年再推出嘅新歌《一二三四》,雖然被網友批「睇 ...


Tommy被目擊孭住個幾個月大嘅囝囝現身機楊,老婆呢?

「MK Pop始祖」E-Kids近年鹹魚翻生,相隔14年再推出嘅新歌《一二三四》,雖然被網友批「睇到頭暈又作嘔」,但勝夠在爭議性,成功爭到人氣。有讀者拍得近期有啲「人氣」嘅成員阮民安(Tommy)孭住個幾個月大嘅囝囝現身機楊,見佢慢條斯理推住個行李篋行去機場商務櫃位辦理手續,未見太太Eva在場,不過佢個仔好乖,全程未有哭叫,乖到成個公仔咁樣。讀者又爆料話Tommy見事業有機會彈起,日日全情投入工作,成日唔返屋企,搞到佢老婆Eva嬲嬲豬,兩夫妻有啲拗撬,就算喺朋友面前都面左左咁樣,傳佢哋兩公婆感情出現問題。

「我同太太係分開嘅」

現身在日本拍新歌MV嘅Tommy接受東網訪問時就好直接話:「我同太太係分開嘅,喺工作上。」但否認婚姻出現問題,強調一家人都好幸福。至於點解唔見Eva一齊去日本?佢就話:「佢入咗閘先啫,呢啲傳聞都唔知喺邊度傳嚟,阿狗阿貓講啲嘢唔使理啦。(Eva去陪你開工?)唔係,佢係要去大阪做一個DJ騷,我哋都會客串吓,詳情要賣關子。(叫Eva客串新歌MV?)唔會啦。」而Eva嘅IG就甫咗一張孭住囝囝嘅機場相,Tommy呢次真係冇講大話。

咁點解又唔見其他兩位成員Alan及Kasa?Tommy就話:「佢哋同排舞老師去咗啦。(去咗?)去咗日本先,佢哋搭凌晨機,因為我帶住個小朋友要坐商務(客位)好啲,小朋友好似話唔夠兩歲,畀小小錢就可以搭飛機,可以平平哋去旅行。」

全日本班底製作表誠意

Tommy又指新歌《咪諗》花六位數字拍攝,起用全日本班底,又說:「托賴,我喺日本咁多年都識到好多日本朋友,無論生意、音樂及藝術上嘅朋友,我話拍MV咋,佢哋就一呼百應。」而專程到日本拍MV是想給歌迷驚喜及表達誠意:「想做畀啲歌迷知,我哋係有用心製作嘅,E-Kids過去十幾年都冇乜嘢撈,依家有機會,梗係想做好啲,追番以前啲時間啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!