掃呢頁CODE去手機

2017年8月18日 星期五

養埋男友係咩玩法?慳妹JW唔諗做少奶 __,JW,

好似JW咁好嘅女朋友喺邊度搵?!歌手王灝兒(JW)近年事業發展一帆風順,風光背後原來有段辛酸史!她自爆追夢期間試過零收入,為了維持生計而做兼職。感情方 ...


好似JW咁好嘅女朋友喺邊度搵?!

歌手王灝兒(JW)近年事業發展一帆風順,風光背後原來有段辛酸史!她自爆追夢期間試過零收入,為了維持生計而做兼職。感情方面,她與圈外男友感情穩定,但明言會堅持做音樂,暫時不打算做少奶奶。

街頭表演風氣近年在港更見熾熱,愈來愈多年輕人走上街頭演出,與觀眾打成一片,JW亦將參與大家樂贊助的《大家樂壇2017》,屆時會在尖沙咀街頭分享音樂,為年輕音樂人打氣。JW透露入行前亦曾在街頭表演音樂:「當時喺街頭唱歌,亦試過喺商場表演,觀眾唔認識你,但佢哋願意停低,花時間聽你唱歌,滿足感更大。(之後再喺街頭表演音樂?)我都想,因為可以同觀眾近距離互動,面對面分享音樂。」

做兼職維持生計

為夢想,可以去到幾盡?在香港玩音樂搵唔到食,但入行至今七年的JW,仍堅持投身音樂,源於熱愛音樂的一團火,即使初入行時試過零收入,她認為做兼職幫補生計亦很值得:「一開頭真係搵唔到食,大家都唔認識你同你嘅音樂。我一見就快冇收入就去做兼職,幫朋友做市場推廣嘅工作,又會同家姐試吓賣衫。同埋自己冇太多收入時,會食多啲住家飯,買少啲嘢慳錢,盡量慳得就慳。」

堅持夢想做音樂

JW續說,轉投新公司前經歷過空白期,當時對去向感到迷惘,幸而隨後的作品均獲得正面回響,令她重拾自信。JW如今事業愛情兩得意,與圈外富貴男友葉韋彤關係穩定,問到有否計劃退出幕前,過少奶奶生活?她笑說:「冇呀,反而男友成日都話『不如你養我』,哈哈!」她表示會一直堅持做音樂,未來更打算與不同音樂人合作。

場地:香港藝術中心


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!