掃呢頁CODE去手機

2017年8月23日 星期三

十號波太強勁!關心妍岑潔儀Feel到幢樓搖 __,岑潔儀,潔儀,關心妍,

好得人驚!「天鴿」襲港吹得好鬼勁,大家記得要留喺安全嘅地方呀!好似女星關心妍、岑潔儀、周家怡等咁都有留喺室內留意住最新天氣報告。今次唔止喺戶外,就連留 ...


好得人驚!

「天鴿」襲港吹得好鬼勁,大家記得要留喺安全嘅地方呀!好似女星關心妍、岑潔儀、周家怡等咁都有留喺室內留意住最新天氣報告。今次唔止喺戶外,就連留喺室內都能深深感受到「天鴿」嘅威力。

關心妍同岑潔儀都不約而同喺Instagram甫片話Feel到住緊嗰幢樓喺度搖晃,岑潔儀表示:「真的要紀錄一下十號風球的天鴿,真的好恐怖,把我家室外的物品全摧毀,我還感到整棟(幢)樓在搖動……太誇張了,大家出外要小心,盡量不要出外吧🙏🙏🙏」而關心妍就表示:「So scary. Apartment shaking!(好驚!住所正在搖緊!)」至於周家怡就隔住個窗口拍片,並留言:「十號風球,感到大厦(廈)被吹動,玻璃窗也有想裂開的感覺,大自然的力量…望所有眾生能夠平安渡(度)過。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!