掃呢頁CODE去手機

2017年8月20日 星期日

玩埋綑綁!姚子羚陰啲陰啲晒Body __,姚子羚,

姚子羚真係冇得輸!藝人陳山聰、姚子羚等於黃竹坑一間酒店為劇集《同盟》舉行宣傳活動,大玩水上活動!姚子羚三點式上陣,但外面加件衫遮住,但她玩遊戲時仍相當 ...


姚子羚真係冇得輸!

藝人陳山聰、姚子羚等於黃竹坑一間酒店為劇集《同盟》舉行宣傳活動,大玩水上活動!姚子羚三點式上陣,但外面加件衫遮住,但她玩遊戲時仍相當落力,一個烏身晒盡好body,可算是陰啲陰啲晒Body!玩扯大纜時,子羚更被繩纏住,甚是誘惑!

受訪時,講到好友胡定欣事前揚言要扯甩他的泳褲,山聰被問可有打底?他笑謂:「冇呀,都唔知玩咩遊戲,綁緊啲個褲頭(定欣同子羚夾攻會唔夠打?)平時都唔夠(怕剪錯?)剪錯Apple(山聰女友)唔放過佢吖!」

劇中他與姚子羚有不少親熱戲,他表示已播得七七八八,接下來的劇情是與陳展鵬的關係起變化。親熱戲播完,女友是否可開番電視睇?他謂:「佢一路有睇嘅。(睇到同子羚錫咩反應?)冇反應,佢知我哋好熟,平時佢睇完會問,今次佢話錫得幾自然!」又笑指與子羚的親熱戲不及李壁琦及敖嘉年。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!