掃呢頁CODE去手機

2017年8月12日 星期六

床戰翟威廉 陳庭欣嗌大力啲準啲 __,庭欣,翟威廉,陳庭欣,

真係估你唔到喎!藝人王浩信(Vincent)、李佳芯(Ali)、蔡思貝及張振朗到深水埗宣傳無綫劇集《踩過界》,眾人配合劇情,大玩「床上遊戲」,緋聞情侶 ...


真係估你唔到喎!

藝人王浩信(Vincent)、李佳芯(Ali)、蔡思貝及張振朗到深水埗宣傳無綫劇集《踩過界》,眾人配合劇情,大玩「床上遊戲」,緋聞情侶陳庭欣(Toby)與翟威廉,被大會安排成一對,Toby在玩枕頭大戰時,笑言:「你可唔可以準啲、大力啲呀?」大搞氣氛!歌手何雁詩則繼續以長袖衫look示人,到場唱出劇集片尾曲。

助鸚鵡尋家人惹是非

另外,對於日前因在網上發有「尋找鸚鵡」啟示,結果引來是是非非,她說:「事緣係我喺屯門拍嘢,放飯嘅時候,喺間餐廳見到一隻鸚鵡,餐廳啲人話隻鸚鵡唔係佢哋養開嘅,係喺附近搵到嘅。我哋養開鸚鵡嘅雀友,通常遇到呢種情況,都會透過網絡互相通知,睇吓有冇人唔見咗鸚鵡。」

Toby續說:「個post出咗之後,有唔同嘅聲音,有啲人話我做得啱,有啲就覺得我做乜要影相呀,好似公開咗人私隱,我覺得網絡嘅言論係好難控制嘅,但事後有人聯絡我,話佢喺嗰頭附近唔見咗隻鸚鵡,佢描述嘅資料基本脗合嘅,但佢講鸚鵡腳環上面嘅號碼就有少少出入,冇辦法成功認領番,我都希望透過傳媒呼籲大家,如果唔見咗鸚鵡,或者身邊有人唔見咗鸚鵡,都可以留意番。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!