掃呢頁CODE去手機

2017年8月3日 星期四

冇愛霆鋒唔恨王菲 栢芝:冇感覺何來恨? __,霆鋒,栢芝,張栢芝,王菲,謝霆鋒,

栢芝接受東網獨家專訪,剖白內心世界!張栢芝同謝霆鋒2011年8月中公布離婚,三年後,謝霆鋒同舊愛王菲復合,當年栢芝被媒體問到「鋒菲」復合,佢都大方送上 ...


栢芝接受東網獨家專訪,剖白內心世界!

張栢芝同謝霆鋒2011年8月中公布離婚,三年後,謝霆鋒同舊愛王菲復合,當年栢芝被媒體問到「鋒菲」復合,佢都大方送上祝福。不過,多年嚟不時有消息指栢芝放唔低霆鋒,對「鋒菲」復合耿耿於懷!而尋日栢芝喺ig上載短片,五次提到8月8日囝囝開學,自己就會開工,蘋果日報之網上即時新聞以8月8日為王菲生日,借此指栢芝「別有用心」多次喺ig短片不斷提8月8日等等嘅說法......對於多年來有關佢「未忘情」嘅傳聞,張栢芝接受東網獨家專訪,力斥該報道不實之餘,並會剖白自己嘅內心世界!

記:記者 張:張栢芝

記:你喺IG放短片,提到8月8日兒子返學便會開工,但被該報道解讀成你未能放下舊愛,你點睇?

張笑說:仲有話我提咗五次(8月8日)嘛,真係好好笑,其實我唔係嬲亦冇唔開心,只係覺得今次呢個報道唔公平、係人身攻擊、歪曲事實同埋不受尊重,絕對同真相不符合,所以我一定會採取法律行動,因為咁樣係誤導大家,傷害咗我,無需要保留,我出道十八年,好多無中生有嘅負面新聞,我都唔去回應,死貓吞到就吞,但今次隻貓太肥吞唔落!平時我都好少理啲負面報道,呢一次,好多關心我嘅朋友都戥我氣憤,所以必須講清楚。

記:其實你點睇「鋒菲戀」?

張:佢哋當年第一日公布重新喺埋一齊,我已經送上無限祝福,唔會一、兩年之後無啦啦走去有怨恨放唔低,行李就放唔低,哈哈!可能有啲媒體喜歡炒作,當呢幾年我講嘅嘢係冇聽過,不斷重覆又重覆咁炒作,寫我未放低,但我由頭到尾都係祝福佢哋。

記:有冇恨王菲?

張:第一,我對男方(謝霆鋒)冇愛;第二,我對女方(指王菲)完全冇恨,有啲fans畀某啲誤導話心痛我放唔低,我同佢哋講番,我都冇放唔低,我依家好快樂,活得好精彩!

記:睇到謝霆鋒同王菲一啲恩愛照片,真係一啲感覺都無?

張:都冇愛冇關係,依家除咗囝囝嘅嘢,我哋係「零聯絡」,連見面都冇見過,點解會有感覺?我只會向佢哋送上無限祝福,其他感覺完全冇。

記:你有冇恨謝霆鋒?

張:都冇感覺何來恨?你會唔會恨坐你隔籬飲茶嘅人?恨嘅都可能係嗰籠叉燒包或者件燒賣。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!