掃呢頁CODE去手機

2017年8月23日 星期三

馮德倫拍靚華仔 __,華仔,馮德倫,劉德華,

馮德倫拍靚華仔娛樂要聞馮德倫和舒淇現場表現甜蜜。舒淇昨晚與老公馮德倫出席《俠盜聯盟》在又一城的首映禮,現場擠滿華仔的粉絲,馮德倫在台上表示:「今次拍呢 ...


馮德倫拍靚華仔

娛樂要聞


馮德倫和舒淇現場表現甜蜜。

舒淇昨晚與老公馮德倫出席《俠盜聯盟》在又一城的首映禮,現場擠滿華仔的粉絲,馮德倫在台上表示:「今次拍呢部戲,自己一直諗住要將華仔有咁靚仔拍到咁靚仔。」在旁的華仔聽了,立刻笑說:「演技可以練,靚仔冇得練出嚟,我都開心部戲拍得我咁靚仔。」現場立刻大喝采,馮德倫又表示一直想拍一部盜寶戲,今次可以拍到真是好開心。

舒淇爆料

舒淇在台上爆料,指老公原本安排了一場要跟華仔坐直升機逃亡場面,因受追蹤,直升機在空中好危險,華仔都勸她不要上機拍這場戲,結果她與導演商量,劇情改由曾志偉坐在直升機上面,舒淇不用上機。

之後問舒淇會否夫妻檔拍廣告,她說:「冇咁嘅需要,就算一齊幕前拍戲都盡量唔好,今日好開心可以企喺兩條仔身邊。」問到兩男誰較靚仔?她笑說:「梗係華仔靚啲!」旁邊的馮德倫即表認同,完全沒呷醋。

採訪:張俊銘

攝影:沈健程


鍾意就快D Share啦!