掃呢頁CODE去手機

2017年8月3日 星期四

為兩子保持單身 栢芝:唔代表我冇人要! __,栢芝,張栢芝,

係愛呀!講到最近網上流傳一張謝霆鋒同王菲去日本嘅相片,咁啱8月2日係Lucas生日,唔少網友都聯想到霆鋒今年有冇陪Lucas過生日,咁事實係點呢?栢芝 ...


係愛呀!

講到最近網上流傳一張謝霆鋒同王菲去日本嘅相片,咁啱8月2日係Lucas生日,唔少網友都聯想到霆鋒今年有冇陪Lucas過生日,咁事實係點呢?栢芝話:「網友言論我唔評論,佢哋有自由思想,至於霆鋒有冇陪個仔過生日,我不作回應,我只想我兩個仔有一個快樂開心嘅童年,冇任何唔好、負面嘅想法,大家可以睇到我嘅IG,佢哋到依家都係一個好純真好開心嘅小朋友,呢樣嘢對我嚟講,非常重要。」

之後栢芝仲話要捍衞番自己嘅尊嚴!佢話:「其實今次做電話訪問,我係想捍衞我嘅尊嚴,食咗咁多年死貓,有啲媒體咁多年都不斷抹黑中傷我,講到我好似冇咗呢位男仕(指謝霆鋒)唔得,我保持單身咁多年,冇錯,呢個係我嘅選擇,我想將我啲時間畀晒我兩個仔,陪住佢哋成長,唔想錯過佢哋嘅童年,但咁樣唔代表我冇人要,唔代表我唔可以得到幸福、冇權利去拍拖,唔係好似一啲偏激嘅媒體報道所講,我冇咗邊個唔得,今次清晰咁去交代清楚,係想大家唔好再有遐想,話我一直等待一個根本我唔想等待嘅人。」

至於有指謝霆鋒同王菲去日本旅行,王菲帶埋女兒李嫣同行,栢芝又點睇?佢話:「王菲去旅行帶埋個女,有咩問題?佢(指謝霆鋒)咁大個人,知自己點安排自己時間,希望佢哋喺日本玩得開心啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!