掃呢頁CODE去手機

2017年8月12日 星期六

洪天明:百厭大仔失控暴走 洪天明「咆哮」喝停 __,天明,洪天明,

洪天明同老婆周家蔚呢日一家四口行街街,兩個仔冇時停周圍走!藝人洪天明老婆周家蔚(Janet)平時除了要打理美容生意又要照顧兩個寶貝仔,所以唔使開工的洪 ...


洪天明同老婆周家蔚呢日一家四口行街街,兩個仔冇時停周圍走!

藝人洪天明老婆周家蔚(Janet)平時除了要打理美容生意又要照顧兩個寶貝仔,所以唔使開工的洪天明當然要幫輕吓老婆呢日天明就化身湊仔公,同老婆帶埋兩個兒子洪大仁(TJ)和洪竟琋(JT)到將軍澳行街家庭樂。

當日下午2時許,一家四口於該處商場內的食肆醫肚後步出,見兩兄弟都好活潑冇時停,期間天明於商場櫃台蓋泊車飛時,細仔JT不時手指指兼大叫媽咪抱,於是Janet一手抱起細仔扮「空中飛人」,另一隻手就做出超人手勢,與哥哥齊齊扮超人。

有工作在身的Janet交低兩兒子給老公後先行搭港鐵離開,天明就化身帶子「洪」郎湊住兩隻百厭星去停車場取車,紮紮跳的大仔TJ突然興奮到周圍走,還跑到好遠,天明要大聲嗌TJ返回身邊,又急步跑上前捉實手仔,幾經辛苦才帶着兩個仔仔齊齊返屋企!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!