掃呢頁CODE去手機

2017年8月17日 星期四

謝安琪夠貼地 放工時間搭港鐵 __,港鐵,謝安琪,

謝安琪戴住草帽素顏去搭港鐵。歌手謝安琪(Kay)依家專心做全職媽媽,呢日佢就去咗參加仔仔張瞻嘅學校活動,佢好貼地咁以港鐵代步,由於Kay太耐冇搭港鐵, ...


謝安琪戴住草帽素顏去搭港鐵。

歌手謝安琪(Kay)依家專心做全職媽媽,呢日佢就去咗參加仔仔張瞻嘅學校活動,佢好貼地咁以港鐵代步,由於Kay太耐冇搭港鐵,所以佢都表現得好興奮,戴住草帽素顏上陣嘅佢,喺港鐵站自拍咗幾張相,其中一張仲嘟起嘴仔,佢上載啲相去咗社交網,留言話:「今天到張瞻學校參加家教活動,然後獨自乘車回家,恰巧遇着下班時間洶湧的人潮,也無損我在人潮中"暢泳"的雅興 PS:最後在車站喝了杯脫咖啡因咖啡,開心開心❤」表情多多嘅Kay之後再留言話:「很久沒搭港鐵,表情有點輕佻。」

Kay話喺繁忙時間搭港鐵,但車廂仲好多空位,令佢覺得好幸運,咁Kay應該搭多啲港鐵,等幸運嘅粉絲可以多啲撞到佢吖嘛!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!