掃呢頁CODE去手機

2017年8月18日 星期五

【獨家】梁烈唯被抬上膊打腫左眼 __,梁烈唯,

梁烈唯拍攝一場打鬥戲。今年年初榮升人父的藝人梁烈唯(唯唯),到香港仔拍攝邵氏網劇《飛虎極戰》,唯唯與外籍拳手上演打鬥戲,為角色練出一雙麒麟臀的唯唯,被 ...


梁烈唯拍攝一場打鬥戲。

今年年初榮升人父的藝人梁烈唯(唯唯),到香港仔拍攝邵氏網劇《飛虎極戰》,唯唯與外籍拳手上演打鬥戲,為角色練出一雙麒麟臀的唯唯,被外籍拳手抬起上膊,上演「人肉風火輪」,埸面驚險!唯唯與外籍拳手對戲期間,更不慎被拳頭打中頭,左眼即時紅腫,好在唯唯經過冰敷處理後沒有大礙繼續拍攝,奶粉錢認真唔易賺!

預咗受傷

唯唯接受訪問時說:「動作戲係好難避免,都預咗,我都冇乜大礙,反而負責打人嘅壓力真係好大,自己同人打交都已經係中學時代嘅事,剛剛中拳嗰吓回憶返晒嚟!(有咗小朋友學識錫身?)都係,公司有安排替身畀我,以前都會同武指講想試,但依家唔會,畢竟受咗傷又要大家等我。」

集中操麒麟臀

唯唯笑言有不少朋友以為他再演飛虎隊,今次飾演反派的他個性好勇鬥狠,拍前更操肌三個月,他謂:「想睇落惡啲,覺得自己個樣太善良,今次集中操手臂、膊頭同上胸。(有冇機會再除衫騷肌?)未知,我都可以嘅!(有冇嚇親囡囡?)擔心佢唔認得我多啲,所以我喺屋企都紮住條辮,囡囡見到會笑。(賺奶粉錢辛苦?)太太辛苦啲,佢全職湊女,個囡都好跟媽咪,畀我抱反而喊,都想盡力回報太太,有諗過買嘢畀佢,但佢就話留畀個囡做教育基金。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!