掃呢頁CODE去手機

2017年8月5日 星期六

四千萬買獨立屋 小方自爆唔係自願 __,小方,方力申,

小方一直無意置業!歌手方力申(小方)近年頻頻北上賺人仔,身在內地拍戲的他日前獲兄弟鄧健泓邀請為其未婚妻石詠莉新歌MV做男主角,專程返港的小方投訴兄弟說 ...


小方一直無意置業!

歌手方力申(小方)近年頻頻北上賺人仔,身在內地拍戲的他日前獲兄弟鄧健泓邀請為其未婚妻石詠莉新歌MV做男主角,專程返港的小方投訴兄弟說:「佢依家係大監製,我喺內地開10小時工,今次由9點拍到夜晚11點,太辛苦喇,不過朋友唔講錢。」隨即笑說:「日後我有MV要拍要識做喇,我都會計數同攞着數。」

對於遭方父踢爆收藏不少名畫,小方說:「唔講錢,最緊要開心、健康,我好知足,邊係名畫。(好值錢?)有價冇市。(你會賣畫?)好少,當一個投資,加上自己鍾意又會升值。」由於他早前以四千多萬購入元朗獨立屋,加上收藏數千萬名畫,即升呢「億萬富豪」,小方說:「講啫,冇乜意義,唔係為錢而工作。」隨即自爆一直無意置業,小方說:「係爸爸、媽咪叫我買,畀我就唔會買一路租屋,不過買咗就有原動力畀心機工作。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!