掃呢頁CODE去手機

2017年8月18日 星期五

【獨家】申請回鄉證冇特權 政協霍啟剛單拖湊細女超低調 __,霍啟剛,

霍啟剛同跳水皇后郭晶晶結婚5年,生咗大仔中曦,下個月就快4歲,而細女中妍都有差唔多4個月大,湊夠一個「好」字。啟剛同晶晶不嬲都好低調,《蘋果》讀者黃小 ...


霍啟剛同跳水皇后郭晶晶結婚5年,生咗大仔中曦,下個月就快4歲,而細女中妍都有差唔多4個月大,湊夠一個「好」字。啟剛同晶晶不嬲都好低調,《蘋果》讀者黃小姐日前就透過「爆相爆片」目擊到啟剛就帶咗B女中妍去咗上環中旅社申請回鄉證,同行就有工人、一名衣着打扮樸素嘅中年婦人同行。根據黃小姐提供咗兩張相,就見到啟剛同中年婦人喺中旅社門口傾緊偈,黃小姐就話:「佢帶嗰女去申請回鄉証。霍啓剛去交表,工人就抱住BB喺櫃位影相,佢哋搞咗5分鐘就走,見到霍啟剛就負責推BB車,中間見佢仲有同嗰BB玩嘟咀戥嗰BB笑,見佢推嗰架BB車有用到紗巾,但係就有啲殘舊。」之後,霍啟剛推咗BB先行離開,就留底中年婦人辦理申請,隔咗5分鐘,黃小姐就話見到佢哋匯合返,但係BB同工人就唔見,估計佢哋已經由司機接送走先,而霍啟剛就喺中旅社門口同中年婦傾咗一陣,佢就獨自向中環方向急行。《蘋果》就打過畀啟剛,問到佢係唔係同BB計劃返內地旅行探親,佢就覆:「暫時無計劃去但係都囉咗先肯定有機會去!」至於囡囡中妍4月出世到o依家已經差唔多四個月,霍啟剛同太太都非常低調,問到會唔會同囡囡慶祝佢就話:「唔會大搞住啦、都係屋企自己食飯、仲係好細呀嘛!」雖然囡囡百日宴低調搞掂,不過佢哋一家四口早前就去咗溫哥華度假,之後霍啟剛名老婆帶埋仔仔仲轉飛北京探郭晶晶外家,今次幫囡囡申請埋回鄉証,似乎為咗一家四口返外家。

(右圖由讀者黃小姐提供) 日前霍啟剛湊細女去咗上環中旅社申請回鄉證。(圖片由讀者黃小姐提供) 離開時佢一個人行向中環方向。(圖片由讀者黃小姐提供)
霍啟剛除咗係霍英東集團副總裁之外,仲有好多公職。 霍啟剛私下同太太郭晶晶非常之咁低調。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!