掃呢頁CODE去手機

2017年8月11日 星期五

陳豪谷爆43吋巨胸 陳茵媺讚Hot Baby __,Baby,陳茵媺,茵媺,陳豪,Angelababy,

陳豪經過一番苦練,操出43吋巨胸,加上手臂上的青筋,確實Man到爆。
陳豪谷爆43吋巨胸陳茵媺讚HotBaby陳豪最近為新劇操出史上最強爆肌Body,日前更在一場赤膊攀石戲中以超粗麒麟臂加43吋巨胸大騷雕塑級男性霸氣魅力 ...


陳豪谷爆43吋巨胸 陳茵媺讚Hot Baby

陳豪最近為新劇操出史上最強爆肌Body,日前更在一場赤膊攀石戲中以超粗麒麟臂加43吋巨胸大騷雕塑級男性霸氣魅力!而老婆陳茵媺不諱言回港見到老公時忍不住「嘩嘩」聲,更心心眼大讚對方是她的「Hot Baby」,又指自己受老公感染而做Gym,並參考其地獄餐單誓做最弗Couple!

現年46歲的陳豪(阿Mo)雖然有令人羨慕的六呎身高,但身形間中卻被指脹爆,極有爸爸Feel,其肚腩大小亦時常受人關注,更被指時大時細猶如鬼影變幻球,試過由2007年拍《珠光寶氣》時最瘦的29吋腰,日久失修到2009年拍《宮心計》時的38吋腰、210磅重的水桶身形!

一星期操足六日

不過,阿Mo最近就為無綫50集重頭劇《誇世代》操出史上最強Body,43吋胸肌配六舊完美腹肌,更在日前拍攝的赤膊爆肌攀石戲份中,以超粗麒麟臂抓實岩壁咇出青筋,盡顯力量的美!他雖然在牆上爬足幾個鐘頭,但落地時就勁從容零喘氣,加上用肌肉堆成的Body掛滿豆咁大粒的汗珠,簡直是男人魅力大爆發!他接受本報獨家訪問時直指現在是人生中最大隻的時刻,更指行內數一數二大隻的張繼聰是其半個恩師:「佢開頭幫我搞好個身體,再帶我去做Gym,不斷喺我身邊鼓勵我!」

問他會否感到辛苦,阿Mo即直指自己非常捱得:「我好堅強!依家飲食方面都關注多咗,成個生活方式唔同咗,好想保持住呢個咁健康嘅狀態,之後都想Keep到咁大隻。」據知,向來嗜甜食的阿Mo為操出霸氣爆肌而戒口,除了所有食物都要走糖走鹽走油外,每餐的肉類、澱粉質和蔬菜數量都要量度得清清楚楚,計好晒所含營養至放入口。當然單靠飲食不足以打造此弗爆身形,不斷入健身室狂操的他非常勤力,一個星期七日只休息一日,其餘六日都特意撥出三小時做勻全身肌肉訓練,認真犀利。

陳豪身上的六舊腹肌,相信令不少男士羨慕。
  • 陳豪身上的六舊腹肌,相信令不少男士羨慕。
輕輕一個動作,麒麟臂即刻現形。
  • 輕輕一個動作,麒麟臂即刻現形。
陳豪拍攝攀石場面,大騷強勁臂彎。
  • 陳豪拍攝攀石場面,大騷強勁臂彎。

誓同老公鬥腹肌

老婆陳茵媺(Aimee)亦對阿Mo的完美Body讚不絕口。與老公闊別個多月後,前晚她帶住三子女從多倫多回港,她更透露一見老公即忍不住「嘩」出聲:「佢真係Fit到爆!好欣賞佢咁努力,好戥佢開心,真係落咗唔少苦功,唔係容易。」更直言老公是其「Hot Baby」!而昨日為英皇電影《日月星》開工的她透露受老公感染,在多倫多勤力做Gym:「每日做個半鐘,佢教我點食嘢,狀態好過以前。」又指與老公鬥Fit:「我同佢鬥緊,睇吓邊個腹肌最大!」

問到在多倫多期間,阿Mo有否隔空出冧招,她坦言離港後互相掛住對方,更指老公有驚喜送花:「最緊要大家保持聯絡,永遠最Sweet嘅都係說話上。」又笑指三個小朋友回港見到阿Mo後,即嗲爆爸爸兼唱歌仔畀爸爸聽。

文:影視組


鍾意就快D Share啦!