掃呢頁CODE去手機

2017年8月30日 星期三

【未見羅仲謙】感歎「漸漸少了浪漫」 楊怡38歲牛一:祝我自己生日快樂 __,羅仲謙,楊怡,

(新增回應)楊怡喺舊年10月同羅仲謙結婚,加入人妻行列,呢對新婚夫婦喺結婚之後忙個不停,早前仲有傳楊怡將會回歸拍大台劇《再創世紀》,同郭晉安再做夫妻, ...


(新增回應)楊怡喺舊年10月同羅仲謙結婚,加入人妻行列,呢對新婚夫婦喺結婚之後忙個不停,早前仲有傳楊怡將會回歸拍大台劇《再創世紀》,同郭晉安再做夫妻,但因為簽咗保密協議,達成共識後先可以公開。事後《蘋果》向楊怡求證,佢話:「唔好意思吖,詳情仲未有特別回應,有消息會盡快告訴大家!」 (新聞連結:http://bit.ly/2szER2D)

原來今日係楊怡嘅農曆生日,聽日係新曆生日,佢喺ig貼咗張moody相,憑窗而立嘅側影,黑白為主調,有點冷……

楊怡淡然寫道:「今天坐在前去工作的車子裏,才突然想起,今天是我農曆生日,明天就是新曆生日,好像未試過能夠連續享受兩天的生日,好吧,在這裡祝我自己『生日快樂,心想事成』!

楊怡再寫道:「人越大,心裏想的不再是要怎樣慶祝,經歷多了,漸漸少了些浪漫與幻想,取而代之的是責任與執著,還有珍惜....珍惜身邊一切,讓人生少些遺憾,多一點美好,生日在工作中渡過,雖然平淡,卻也寫意,生活就是這樣,一切安好就是幸福,願所有人都能平安!」由構圖到文字都一種淡淡嘅文青feel,又好似有點若有所失咁,同之前新婚未幾羅仲謙送花牌俾楊怡預祝舞台劇演出順利嗰種幸福熱鬧截然不同——謙謙係有like呢個post嘅,佢ig至今一直都只係follow楊怡 only。

講開謙謙,佢本月28日剛度過33歲生日,喺社交網都有貼圖慶祝,有大有細,楊怡應該係要開工,所以未能陪伴,就連七夕佳節,兩公婆似乎都係分開度過,但就連老公扮萌著粉紅衫出po祝大家七夕快樂,有情人終成眷屬,楊怡都未有派like。

搞咩呢……?

楊怡晚上回覆《蘋果》謂:「真係難得舊曆同新曆前後日嘛,梗係發表下感言啦,人哋話19年先會遇到㗎!」再問會點樣慶祝?她稱:「冇吖,開工吖,同家人之前食過飯。」

咁老公有冇送神秘禮物?楊怡哈哈笑話:「冇吖,抵打!」不過以謙謙平時咁鬼馬,就算做舞台劇都識得送製造驚喜俾老婆,生日呢啲咁重要嘅日子,佢一定有準備!



(楊怡ig截圖) 做咗人妻嘅楊怡,心態上同以前真係唔同咗。(楊怡ig截圖)
好sweet喎!(楊怡ig截圖) 新婚時係咁…

鍾意就快D Share啦!