掃呢頁CODE去手機

2017年8月2日 星期三

36E陳婉衡Sport Bra硬撼離罩朱智賢 __,陳婉衡,朱智賢,

AmazingSummer真係日日都咁Amazing!無綫藝員陳婉衡、朱智賢、張曦雯、鄭衍峰、鄺潔楹、潘梓鋒、周佩婷在黃竹坑出席《3日2夜》之「暢游夏 ...


Amazing Summer真係日日都咁Amazing!

無綫藝員陳婉衡、朱智賢、張曦雯、鄭衍峰、鄺潔楹、潘梓鋒、周佩婷在黃竹坑出席《3日2夜》之「暢游夏水禮」宣傳在泳池大玩水上遊戲。無綫咪神陳婉衡雖然以運動Bra top亮相,但依然性感搶鏡,除了谷起36E心型咪咪,還行「股惑」,有前有後;朱智賢則在泳裝外加小背心大煞風景,要到下水玩遊戲時,「事業線」才浮面,吸睛注目。

遊戲時以陳婉衡及朱智賢最落力投入,兩人打水上擂台時變成混戰,朱智賢更「攬炒」陳婉衡撲入水中,十分出力,不過她最後卻輸了與張曦雯齊齊被淋冰水接受大懲罰。

Sport Bra上陣照揮低其他人

陳婉衡與朱智賢一齊受訪,陳婉衡被問到打扮最性感?她笑說:「吓,我仲諗住自己好醒目唔着泳衣,着咗個sport bra,諗住玩遊戲自己粗魯,咁着會安全啲,其實都係平時做運動會着嘅衫。」問到遊戲時朱智賢狼死攬炒拖陳婉衡落水,朱智賢笑說:「我都係男仔頭性格,玩起上嚟會粗魯啲,會玩得好癲,希望陳婉衡唔會比我嚇親。不過佢都知我性格,大家去天坑拍嘢出生入死過,亦因為同佢好熟先會咁玩。(係咪混亂中打到陳婉衡?)我都唔知,好混亂,只係知畀佢用船杖打咗一下,大家笑到停唔到。」

巴塞隆拿「睇」驗祼曬

陳婉衡最近去了巴塞隆拿拍攝《3日2夜》,朱智賢則稍後前往首爾拍攝。陳婉衡在節目中將會以泳裝示人,還到了沙灘一睹外國人祼曬風光,但自己卻害羞沒有膽量嘗試,或許將來去到無人的地方會一試滋味。問到可有艷遇,她笑謂亦有與人交換IG,大讚西班牙男士愛運動,身型言甚弗。

朱智賢則表示會準備了四五套泳衣到首爾拍攝,除了泳裝出鏡還會拍攝做spa,她自言可以接受做spa時露背出鏡,她笑說:「著泳衣真係著到有啲悶,來來去去都係嗰啲款式,要畀新鮮感觀眾,今次可能要搵啲再少布啲嘅泳衣,哈哈。」

----------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/F8zqxZ


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!